Monday, 17 October 2011

Biar Gambar Bercerita #2



14 comments:

  1. Apa yang ku fikirkan,,hanyalah,,,
    "stelah di goreng,,pasti sedap,,hehehe"

    ReplyDelete
  2. fuh...banyaknya anak ayam..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. teringat masa kecik2 dulu masa ayah akak hilang entah kemana emak beli anak ayam dan bela...
    sayu je bila teringat...
    tiap kali nampak anak ayam banyak2 macam ni itu la saja yang akak nampak..
    sedih rasa...

    ReplyDelete
  4. diana: so sorry k.diana...kalau gambar ni dah bukak cerita lama.

    ni sbnrnya ayam2 yg saya, suami & kwn ternak suatu masa lalu..ayam daging. kenangan..

    ReplyDelete
  5. suatu masa dahulu je ke?skang ni dah tak buat dah ke kak ujie?

    ReplyDelete
  6. h.j: a'ah..dah beberapa thn tutup bisnes. kalau ada rezeki..mmg masih minat bidang ternakan ni. penat tp tenang..

    ReplyDelete
  7. anak ayam..nampak comel je..
    dah lame tak tengok & dengar bunyi2 anak ayam..

    ReplyDelete
  8. wanie: mmg comel..lagi2 yg umur 1hari mcm dlm gambar ni. rasa nak picit2 je. tapi bunyinya mmg bising la..

    ReplyDelete
  9. Owh ! inilah bakal jadi ayam goreng kat KFC nanti bhahaha :D banyaknya anak ayam...huhu

    ReplyDelete
  10. suka main2 ngan anak ayam. comel sgt. hehehe

    ReplyDelete
  11. comel pula anak ayam ni..hehee

    kalau ada reban sendiri,dah lama nak jaga ayam n arnab sndri..heee

    ReplyDelete
  12. waaa...rse cm nk pegang jeee...cOmey laaaa

    ReplyDelete
  13. Salam Ujie..,

    masyaallah...byknyer anak ayam...bela sendiri ker..?
    tapi hakikatnya sekarang ni walau pun ayam banyak harga tetap semakin mahal dan tak tau nak turun-turun....

    ReplyDelete
  14. azmnor: a'ah..dolu2 bela sndiri dgn bantuan beberapa pekerja.
    psl harga ayam ni sbnrnya..kami yg kat ladang harga mmg rendah, kalau naik pun sikit. tp dari ladang nak sampai ke tgn pembeli awam tu yg byk mark-up harga.

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...