Wednesday, 5 October 2011

Biar Gambar Bercerita #1




p/s: Kalau 'Wordless Wednesday' tu setiap hari Rabu je kan, tapi 'Biar Gambar Bercerita' ni tak kisah hari apa. Asalkan saya ada gambar yang sesuai. Semua gambar adalah daripada koleksi peribadi saya sendiri..yang suka ambil gambar biarpun tiada kamera DSLR.

15 comments:

  1. binatang pun pandai berkongsi...x berebut pun

    ReplyDelete
  2. Kambing ni awk punya ke...nak sekor boleh, hahaha...

    kalau manusia entah boleh makan dlm satu bekas tak? tak kot...

    ReplyDelete
  3. exora: betullah!

    elih: ni kambing biri2 yg nak dijual kat pameran MAHA 2010. kayalah saya kalau ada kambing sendiri..!

    ReplyDelete
  4. salam ujie,

    tak kisah walaupun petik gambar tanpa DSLR....ada rezeki sok dptlah satu...

    ReplyDelete
  5. yen: akak amik gambar biri2 ni sbb dia comel pun..kebetulan sdg elok dia mkn sebekas.

    azmnor: insyaallah...yelah kan kalau amik guna DSLR tu gambar jd cantik je.

    ReplyDelete
  6. tak suka kambing..hehe
    impian semua org ader DLSR tuh,termasuk kak bui..huhu

    kak bui follow sini ea

    ReplyDelete
  7. bui: salam kenal kak bui, saya pulak suka mkn kambing & teringin nak bela kambing sendiri..comel.
    semoga impian DSLR akak tercapai!

    ReplyDelete
  8. h.j: pandai2 je ya..

    lia: yelah..takde rupe biri2 ke? °__°

    ReplyDelete
  9. kenapa kambing tu jadi gitu..heheheh

    ReplyDelete
  10. ctk: warna-warni kat bdn kambing tu?? ntah le..tuan dia buat tanda kot! ^___^

    ReplyDelete
  11. comelnye biri2 ni...ni biri2 jenis apa??first time tgk...

    ReplyDelete
  12. cik tom: lupe nak rekodkan jenisnya la...

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...