Friday, 10 February 2012

Program Raikan Cinta!

Raikan Cinta
sumber: demascus
p/s: Korang yang tinggal berhampiran bolehlah hadir program ni ya..malam esok (sabtu).
Oh ya..dalam entri Pokok Apa?, pokok tersebut adalah 'Mengkuang Laut'. Thanks kepada Eita!

17 comments:

  1. Ouh, utk anak2 muda....pegi la. Tak rugi. Sy pu nnak pegi. Tp ade anak kecik. Heheheheh...

    ReplyDelete
  2. best nye program macam ni..tp jauh la plak..kalo kt temerloh Insya Allah, berdesup ke sana...

    hebak eita, mugo dio oghe duk pata..tau belako...thanks ujie en3 tu..pasni dah tak tertanya2 lg

    ReplyDelete
  3. PAA:
    sasarannya mmg golongan muda remaja..ni program anti-valentine sebenarnya.

    tihara:
    yelah..org tempatan je yg buleh jwb..^_^

    ReplyDelete
  4. masuk percuma..makan malam pom disediakan..haha

    ReplyDelete
  5. TP:
    KL...


    HJ:
    nampak?? punyala nak soh org pegi..siap bg mkn free. kalau masuk tak free, takde la org nak pegi.

    ReplyDelete
  6. ouu..
    tak sangka ada program mcm ni,,,
    salu g dkt kampus dulu jer..

    :)

    ReplyDelete
  7. ermmm...jauh sangat...

    dah negeri pesisir pantai...tahu lah jugak....

    ReplyDelete
  8. Bagus sekali programnya. Moga Allah memberkati program dakwah sebegini

    ReplyDelete
  9. lia:
    dulu2 mmg tak pernah dengar, skrg ni macam ada kesedaran utk anjur program begini.

    eita:
    yg dekat pun blm tentu sampai..takpe, sekadar hebahan.

    shameel:
    alhamdulillah..tapi bkn mudah nak menarik minat org muda datang.

    ReplyDelete
  10. sy balik kmpung hari ni ujie...nak mengadap cinta hati kat kmpung...mak ayh n anak buah...hehe

    ReplyDelete
  11. munna:
    itulah cinta paling tulus di dunia..cinta family! ^_^

    ReplyDelete
  12. wah...bagus persembahan macam nie.semoga mendapat sambutan.. :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  13. azlan:
    harapnya gitulah kan..amin!

    ReplyDelete
  14. oohh..kl msti jam..huu..ira even dok slgr tp xreti jln kl..huuu..sadis..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...