Friday, 17 February 2012

Untuk Hidup Bahagia...



p/s: Pandulah hati & fikiran menuju hidup bahagia...

21 comments:

  1. haah ujie..kadang2 org fikir kita tak bahagia..tapi kita tempuhi kebahgiaan itu dgn cara kita sendiri..Alhamdulillah dikurniakan dia yang sangat memahami tujuan hidup ini...Alhamdulillah, nice entry :)

    ReplyDelete
  2. Betul! Masa kite kat dunia nie bukan lama. Sekejap je sbnrnya.

    =D

    ReplyDelete
  3. Tapi kita tak boleh berserah semata-mata. Kena ada usaha...

    ReplyDelete
  4. assalam ujie..betul kata Tihara..kebahagian kita hanya kita yang merasainya.

    ReplyDelete
  5. Nice..sangat setuju dengan kata2 ni...

    ReplyDelete
  6. tapi kadang2 tu selalu je di terjah kenangan lalu.....

    ReplyDelete
  7. tihara:
    LIKE!
    bahagia tu pd hati yg merasa, bkn pd pandangan luaran semata.

    PAA:
    maka..carilah bahagia!

    mie:
    tetap berusaha..tapi jgn berduka jika tak berhasil/berjaya.

    eita:
    sesekali terkenang..itu normal.
    asal jgn sampai hilang bahagia.

    ReplyDelete
  8. short and simple..saya suka kak..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. nikmati hidup selagi masih bernyawa,.

    ~ermm kekadang diri ini memang banyak feelnya yang susah untuk difahami..maaf sis,

    ReplyDelete
  10. ok Kak Ujie...
    sy xkn lg look back at my old memories & cry about them..

    b'syukur ngan ape yg ade, kn? >_<

    ReplyDelete
  11. insya-Allah ira akan nikmati hidup ini seadanya..:)

    ReplyDelete
  12. WS:
    kenal di alam maya, mmg susah nak paham betul. takde hal..

    nisa:
    nisa amat positif..good!

    j/ira:
    yup! nikmati peluang hidup yg diberi-Nya.

    ReplyDelete
  13. thanks ujie.....sy tgh murung je skrg ni xtau la knp...hurrmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  14. betul..saya setuju..
    hargailah apa yang ada.. :)

    p/s:thanx sebab singgah my blog.. :)

    ReplyDelete
  15. sedih pulak baca quote ni..kena batang hidung kot..huhu

    tq kak share..

    ReplyDelete
  16. munna:
    kdg2 jiwa mmg gitu..nanti ok la tu.

    prettywrite:
    jgnlah sedih, akak nak bg semangat!
    sbb terbukti berkesan.

    ReplyDelete
  17. huhu betul tu... kekadang dalam mencari yang hakiki kita terjumpa dulu yang menykitkan hati.. eceh.. mengarut sudah kat blog sis nie.. huhu ampun.. tetiba teremo huhu

    \\( ^_^ )//

    ReplyDelete
  18. ntah kenapa agak touching membaca ayat2 ini..

    ReplyDelete
  19. cik una:
    hehe..biasalah..ada sesuatu yg mengusik jiwa ya..

    lia:
    sbb ada sesuatu di sudut hati..mungkin!

    ReplyDelete
  20. life must be go on...hehehe

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...