Tuesday 3 January 2023

‘Kamu Yang Mesra’ Sepanjang Tahun 2022

Alhamdulillah tahun ini masuk tahun ke-13 saya berblog. Kalau tak kerana keseronokan berkawan-kawan di blog, mungkin juga saya jadi kurang bersemangat untuk kekal berblog sehingga hari ini.

Berikut merupakan 10 orang sahabat blog yang paling mesra (baca : paling banyak meninggalkan komen) di blog saya sepanjang tahun 2022 lalu :

Terima kasih banyak kepada sahabat blog yang namanya tertera di atas dan juga kepada semua sahabat blog yang pernah singgah meninggalkan kata-kata mesra di blog saya ini. Semoga ikatan persahabatan kita berpanjangan walau tak pernah bersua muka.


Buat 3 orang sahabat paling mesra di atas, insya Allah ada hadiah kecil tanda penghargaan dari saya buat kalian bertiga. Alamat penghantaran sudah pun ada dalam simpanan saya, tetapi kalau ada perubahan bolehlah maklumkan menerusi e-mel : halifa02@gmail.com ya.





26 comments:

  1. seronok baca coretan Ujie sambil tambah ilmu pengetahuan & jalan2...tenkiu my friend..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kembali sebab sudi bertandang ke blog saya 😉

      Delete
  2. Tahniah mereka yang mesra..Semoga kemesraan berkekalan selamanya..
    Tahniah juga Ujie..bila ramai yang bertandang,biasanya kerana selesa dengan tuan rumahnya🤭

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih mama cella. Harapnya saya jadi tuan rumah yang menyenangkanlah 😄

      Delete
  3. Alhamdulillah tidak sangka dapat cenderamata.
    Tq.
    Amin. Semoga ikatan persahabatan dalam dunia sober berterusan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kembali NA sudi bersahabat dengan saya 😊

      Delete
  4. Allahu, pertama kali nama sy naik jadi top 10 pengomen ni PU :)
    Sy pun suka kemesraan yg ditunjukkan oleh rakan2 blogger w/pun sekadar kenal di alam maya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih PH sudi bertamu di blog saya 😊

      Kan..tak kisah rupa, pangkat, umur, latar belakang, kita boleh mesra.

      Delete
  5. Tahniah kpd mereka yg mesra yg bertuah di tahun 2022.. semoga ukhwah kita semua berkekalan

    ReplyDelete
  6. tahniah, moga ukhwan antara kita sentiasa berkekalan

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada teman2 mesra ni :)

    ReplyDelete
  8. moga persahabatan kita semua berkekalan selamanya...

    ReplyDelete
  9. mesra dan rajin sungguh mereka ni ye

    ReplyDelete
  10. Eh eh ada nama saya. Alamat saya masih sama. Thanks in advance

    ReplyDelete
  11. Tahniah kepada kawan-kawan yang tersenarai.
    Tahniah juga pada Ujie, kerana bertahan lama dalam dunia blogging ni. Kipidap! :)

    ReplyDelete
  12. Tahniah buat mereka yang menerima hadiah..
    Yeah!! Nama saya ada juga tersenarai antara 10..

    ReplyDelete
  13. Tahniah buat semua yang tersenarai. Mereka memang rajin. Kemeriahan kawan kawan datang komen buat kita semangat lagi berblog. Terima kasih kak Ujie :)

    ReplyDelete
  14. Tahniah kepada semua.. Alhamdulillah

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****