Wednesday, 1 July 2020

Menjual Untuk Membeli

Balik rumah Negeri Sembilan hujung minggu lalu, saya sempat singgah membeli buku di galeri Jejak Tarbiah yang terletak di Bangi.



Lima buah buku yang menjadi pilihan saya kali ini - buku oleh Ustaz Hasrizal Abdul Jamil, Shahriman Jamalullayl dan Hafizul Faiz. Semuanya dibeli menggunakan hasil komisen menjadi ejen jualan buku Jejak Tarbiah. Saya menjual buku untuk membeli buku ๐Ÿ˜Š


5 comments:

  1. wahhh koleksi baru... selalu juga akak balik ke rumah di sini ye kak

    ReplyDelete
  2. seronk bila dapat tambah koleksi buku ni kan Ujie, kak ana tahun ni baru dapat 1 buku UEL tu pun tak khatam lagi hehe :)

    ReplyDelete
  3. rajin membaca, terbaik ... saya pula bacaan pendek2 boleh la spt blog dan surat khabar..hehe tak mampu nak beri komitmen utk bacaan setebal buku dlm gambar tu.

    ReplyDelete
  4. bagus kak ujie rajin membaca melalui membaca boleh menambah ilmu kan...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.
    Lama tak beli buku macam ini.

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita ^_^