Tuesday, 24 April 2012

Teka dan Menang NOVEL (2)!

Kepada peminat novel, ini peluang terakhir untuk mendapatkan baki lagi tiga buah novel.
Yang pertama saya dah buat sebelah siang, kali ni buat sebelah malam pulak ya!
Novel yang ditawarkan adalah seperti berikut:



Caranya, TEKA DENGAN TEPAT.
BANGUNAN APAKAH INI?

Klu: jawapan ada dalam blog ini jugak!

Beri jawapan kat ruangan komen, 
dan nyatakan novel mana jadi pilihan...1, 2 atau 3.

3 orang terawal jawab betul & tepat akan dapat novel di atas setiap seorang.
Istimewa untuk pemenang pertama, dia akan dapat novel yang telah dipilih tadi.
Yang kedua dan ketiga akan dapat yang selebihnya tu.

Syarat-syarat:
- sesiapa saja asalkan beralamat kat Malaysia.
- PEMENANG dalam siri (1) tak layak turut serta, setakat nak teka boleh je. 
- jawapan pertama je dikira.
-mini peraduan ni ditutup pada bila-bila masa.


p/s: Sekali lagi diingatkan..novel-novel di atas saya dapat melalui satu peraduan di tv, jadinya bukan saya yang pilih tajuk novel tersebut tau. Baca boleh..jangan terbawa-bawa dengan kisah cinta novel pulak ya! ^__^

18 comments:

  1. nak novel andai kau jodohku ye kalau syu menang..hehe..thanks..

    ReplyDelete
  2. Stesen Keretapi Ipoh-

    CUBA2 NASIB..

    ReplyDelete
  3. kalau la menang kak fieda nk novel cinta dtg lagi..

    ReplyDelete
  4. Bangunan stesyen kereta api Ipoh...

    ReplyDelete
  5. mcm bangunan Runnymede je kak. Sebuah hotel lama zaman dulu tapi kt Penang lah.

    saja teka je kak sbb bangunan tu mcm nak sama je..hehe

    ReplyDelete
  6. alamak terlepas..takpe2 bagi can kat kawan2 lain plak :)

    ReplyDelete
  7. cuba nasib ! huhuhu

    Stesen Keretapi Ipoh

    ReplyDelete
  8. nak scroll balk entry kak ujie alamat tak bngn keja la sy sok pagi..ehhee

    $gud luck buat mereka semua..

    ReplyDelete
  9. tak sempat nk jawab....byk kojee ari ni...huhuhuuu

    tentang apa makna manggaradaw tu boleh tgk sini..

    http://karukordjagaus.blogspot.com/2012/03/keywords-apa-malam-ni.html

    ReplyDelete
  10. Stesen Keretapi Ipoh. Nak novel Galau di Hati Seri.

    ReplyDelete
  11. akak..saya cuba

    jawapan : stesen keretapi Ipoh

    andai saya menang nak buku tajuk Andai kau jodohku..

    moga ada rezeki!!...:)

    ReplyDelete
  12. Try Teka "Hotel Sedesen".Andai kau jodohku!

    ReplyDelete
  13. Hotel Sedesen. Andai Kau Jodohku

    ReplyDelete
  14. mcm stesen kereta api kat ipoh... ntah ek...

    ReplyDelete
  15. salam ujie,

    stesen keretaapi Ipoh

    ReplyDelete
  16. kelly's castle kat perak...yeke?

    ReplyDelete
  17. macam best jer cinta datang lagi..hehehe

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...