Wednesday, 4 April 2012

Suka Novel? Kalau Nak Percuma...

Petang yang indah...
Hadiah yang ditunggu-tunggu tiba sudah.
Tersenyum sangat lebar! ^____^


Tak sangka dapat hadiah novel sebanyak ni.
11 buah novel untuk saya 'nikmati'!
Nescaya blog akan terabai...sedikit atau banyak.
Yang mana satu nak mula baca?
Saya mulakan dengan penulis yang terkenal dulu!

Eh, korang nak dapat hadiah banyak ni jugak tak?
Ok, senang sangat tau...tonton rancangan berikut:

PERSADA AKSARA
SETIAP RABU JAM 3.30 PTG.
DI TV1.

Rancangan ni mengenai tokoh penulis dan dunia sastera. Ada beberapa segmen.
Korang tonton dan jawab soalan kuiz dihujung rancangan.
Cepat-cepat email jawapan untuk memastikan kemenangan milik korang.
5 pemenang akan dipilih setiap minggu..ramai tu!


p/s: Saya jarang tonton tv, haritu saja-saja bukak TV1. Ada pulak kisah penulis novel kegemaran saya, Ramlee Awang Mursyid dalam Persada Aksara. Terus boleh jawab soalan kuiz dan menang! TERIMA KASIH PERSADA AKSARA!!!

28 comments:

  1. Ujie..tahniah..seronoknya ujie..banyaknya dapat hadiah

    ReplyDelete
  2. Byk nya ujie...wah bestnya...
    Pasni sy tunggu depan tv..heheehe

    ReplyDelete
  3. besnye...11 bijik novel tu..nak baca jgk..hehe..novel tu bleh plih ke?

    ReplyDelete
  4. waaa...best nyer kak..
    kita tak sempat langsung nak tengok....
    jeles ni....
    hihihih

    ReplyDelete
  5. tahniah...dpt 11 novel sekali gus..bestnye

    ReplyDelete
  6. tahniah...uii..byk tu 11 buah..

    ReplyDelete
  7. perghhh . bestnyaaa . blehla bagi hadiah beday kat eyda ye kak ? huuuu >.<

    ReplyDelete
  8. Tahniah Ujie ^_^ entah brapa lama lah nak baca semua tu kan hehe

    ReplyDelete
  9. rezekilah tu.. banyaknya....

    ReplyDelete
  10. wahh.. mesti lepas ni akak peluk je novel2 tu hikss ^_^

    ReplyDelete
  11. SYUHADA:
    takleh pilih...
    tapi nasib dpt yg saya blm penah baca.

    EITA:
    tak sempat? rabu dpn ni cuti umum, sempat kot.

    MISS B:
    kalau dekat, boleh je akak bagi sikit utk hadiah bday eyda..^_^

    ELIH:
    sebulan dua kot!

    HANAMIKO:
    akak dok tayang kat ruang tamu ni..hehe

    ReplyDelete
  12. wah..betul2 menang kontest kat tv ke kak??saya tak pernah merasa menang kontest kat tv or radio..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  13. rabu ni cuti?
    cuti apa kak?
    kalau cuti pun ita berkejar gi kelas...tak sempat jugak...

    ReplyDelete
  14. Seronotnya dpt novel setambun. Bleh muntah ijau ni. Hari rabu mana la mampu nak tgk huhu.... Ujie tolong masuk contest tu bagi pihak saya. Hehehe. *melampau.

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah dapat hadiah novel...seronok baca novel, lama dah tk layanzz :)

    ReplyDelete
  16. salam kenal kak..
    besttnyooo novell..nk 1 kak..:)

    ReplyDelete
  17. tahniah2!!! banyaknya hadiah novel tu. izan dah lama sangat tak baca novel camni.

    alaaa... mesti blog ni terabai pasni...

    ReplyDelete
  18. wahhh memang beat laa dapat novel banyak2 macam ni..pasni memang keje mengadap novel jela ekkk

    ReplyDelete
  19. wah...bertuahnyer kak ujieeee...banyak sgt tu ...hehehehe

    ReplyDelete
  20. banyak nyer.. boleh bukak kedai sewa buku ni :-)

    ReplyDelete
  21. 11 buah banyak tu....tahniah menang kuiz....;)
    p/s:masih boleh berubah ke interface lama blogger tu..:)

    ReplyDelete
  22. AZLAN:
    1st time..seumur idup ni lah baru rasa menang contest kat tv.

    EITA:
    cuti pertabalan agong. takde dlm kalendar.

    LYD:
    tlg masuk, nama lyd..alamat..rumah saya! hahaa

    SUTERA UNGU:
    salam kenal!!

    IZAN:
    kalau dah baca novel, mesti rasa nak abiskan cpt..tu yg boleh terabai blog. ^_^

    DELAROCHA:
    mau sewa buku saya??

    ReplyDelete
  23. banyaknya..ni jeles nak juga kak..

    #share2 la kak ujie..hehee

    ReplyDelete
  24. akak buat r giveaway..banyak tu..ahaha

    ReplyDelete
  25. kak ujie..

    banyaknyaaaaaaaa!

    cemburu!ngeeee


    rezeki akk..:D

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...