Monday, 13 January 2020

'Something mysterious stopped Maps from searching this area'

Korang pernah tak guna Google Maps dan kemudian keluar paparan macam ni?


Keluar paparan gambar UFO dan ayat 'Couldn't get this info. Something mysterious stopped Maps from searching this area'.

Sedang elok pulak masa tu tengah lalu kat jalan yang lengang, kanan kiri kebun/hutan belukar. Mujur masih siang dan terang. Kalau dah gelap...mau terasa  sesuatu misteri jugak 😅.

3 comments:

  1. tak pernah lak kak, kalau time malam-malam guna lak laluan yg tak banyak org lalu serem jugak kak oi

    ReplyDelete
  2. Adoiii... tak pernah ada pengalaman lagi.
    Misteri sangat nih!

    ReplyDelete
  3. halamakkkk misteri apa pulak ni.. kemain Google Maps ni..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita ^_^