Sunday 10 February 2013

SEGMEN BAGI PI - WWW.PENBIRU.COM


Segmen ni anjuran blogger PEN BIRU.
Syaratnya mudah je dan hadiah pun menarik.
Sebab tulah saya jadi tertarik nak sertai.
Sambil tu dapatlah meluaskan jaringan sahabat blogger.

Jujurnya saya baru je kenal dengan blog Pen Biru ni.
Masuk je blog beliau dah terserlah warna biru, sesuai dengan namanya.
Blogger Kedah dengan nama pena Pen Biru ni nampaknya gemar jahitan manik.
Juga seorang yang rajin berkongsi pengalaman jalan-jalannya.

Segmen ni cuma seminggu je tau.
Berakhir pada 15 Februari 2013.
Jadinya, apa lagi...JOM RAMAI-RAMAI SERTAI!
Cuma KLIK pada banner di atas untuk join.


12 comments:

  1. assalm..follow balik..thnks 4 ur support :)

    ReplyDelete
  2. insyallah kalau sempat nanti saya join segmen nie..hehehe..memandang biru pun memang fav kaler saya..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. adik beradik pen merah ke ni?hehehe..selamat bersegmen kak ujie :D

    ReplyDelete
  4. selamat join segmen..rajinnya...:)

    ReplyDelete
  5. Selamat bersegmen & gud luck!!

    ReplyDelete
  6. selamattt bersegmentttttttttttt ;)

    ReplyDelete
  7. kalau free teringin jugak nak join ni...

    ReplyDelete
  8. salam singgah sini

    Gud luck. :-)

    ReplyDelete
  9. jahitan manik?wah boleh buat geng hehehe

    ReplyDelete
  10. slmt bersegmen ye uji.... :)

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****