Thursday 28 July 2011

Terima Kasih Diana Rashid!


Harini blog saya pakai header. Biasa kosong je kan.
Sebenarnya header ni dihadiahkan oleh Kak Diana.
Sebenarnya juga, saya memang tak pandai buat.

Header ni simple, sesuai dengan saya yang sangat simple orangnya.
Kehadirannya menyerikan blog saya.

TERIMA KASIH tak terkira buat K.Diana yang sudi memberi!
Saya sangat menghargai dan terharu...
MAAF kerana lambat baca mesej pasal header ni.
Malu pun ada..sebab tiada header, sampai orang kena 'sedekah'!

Lepas ni saya kenalah pandai dan rajinkan diri belajar buat header kan..

4 comments:

  1. tahniah..sesuai heder tu...dgn kaler blog..

    hepi2 blogging yer...

    ReplyDelete
  2. sarah..
    perasan tak header ni pun tak center...
    apasal eik??

    ReplyDelete
  3. k.diana: tak ketara sgt..saya rasa still okey.

    ReplyDelete
  4. hihi:D ros pown org yang buatkan kak~:)

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****