Thursday, 21 July 2011

Keropok Lekor & Nombor Giliran

Kelmarin suami saya yang baru balik dari Terengganu membelikan keropok lekor. Biasalah tu, ole-ole dari sana. Tapi yang luar biasanya, para pelanggan perlu ambil nombor giliran untuk membeli keropok lekor! Jadi tak perlu kita beratur lama-lama, boleh santai sementara tunggu giliran.

Dulu-dulu pergi masih macam biasa je, sekarang tuan kedai dah ambil inisiatif untuk mengatasi masalah pelanggannya yang terlalu ramai.


lepas 26 org. baru la sampai giliran...

Kedai ni terletak berhampiran Lapangan Terbang di Kuala Terengganu. Dah beberapa kali membeli di sini, rasanya tetap sama..sedap! Rangup di luar dan lembut di dalam. Sebab tu ramai pelanggan datang walaupun terpaksa menunggu lama.

5 comments:

  1. ramainyerrrrrrrrrr~ siap ade angka giliran~ fuh....ni kopok lekor yang terlaris tu eh kak? yang kat losong ke ape ek namenyer?~;)

    ReplyDelete
  2. ros: ni bukan yg kat Losong. tapi mmg ramai..dan sedap.

    ReplyDelete
  3. WAH,WAH,WAH......KEPOK TERHEBAT NIH....PAKAI NOMBO TU MOLEK SUNGGUH UTK KEADILANG...

    ReplyDelete
  4. wah,hebat2..makin maju..so,takde ler berebut nk beli...pandai btol jaga customer...

    ReplyDelete
  5. uyyoooh! betul betul ke nie? hot gilaa la kerepok lekor dia!

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...