Tuesday, 31 January 2012

Terima Kasih Tihara!

Tengahari tadi hadiah kiriman TIHARA telah selamat saya terima.
Ini adalah hadiah untuk kategori 'hadiah misteri' GA anjurannya.

TERIMA KASIH DAUN KELADI!!!

Bag Drawstring

Hadiah yang comel, cantik dan ceria ni hasil kreatif tangan Tihara sendiri tau!
Jika berminat dengan hasil kraf lain, boleh layari Craft n Crochet.


p/s: ni kali kedua terima hadiah dari Tihara, walaupun baru je kenal.

27 comments:

  1. Boleh buat selimut h/p tu...

    ReplyDelete
  2. alorr..nomeinya..alhamdulillah murah rezeki..yana pun dapat jugak semalam..tapi tak sempat lagi buat entry..

    ReplyDelete
  3. Wahhh dapat hadiah.. Tahniah yunkkk...

    ReplyDelete
  4. saya pun dah dapat hari ni..tapi tak dan nak manja2 sebab maisara dah ambik dan pasang kat bekas pensil dia..

    ReplyDelete
  5. HJ:
    untung..alhamdulillah. ^_^

    mie:
    a'ah..boleh gak.
    byk kegunaannya.

    prettywrite:
    oh..yana dpt gak ya! best3..

    tea:
    thanks cik tea..!

    ReplyDelete
  6. diana:
    hehehe..berebut dgn anak la pulok.

    ReplyDelete
  7. T.kasih utk entry ni..rasa appreciate sangat..alhamdulillah dah sampai..sonok tak. :)

    ReplyDelete
  8. wahhh..comei la..hebat tangan orang yang membuatnya..

    Hai kak ujie ! dah lama tak datang sini ;DD

    ReplyDelete
  9. tihara:
    mestila seronok! berkait-kait bagai..mana nak dpt? nak buat sendiri pun tak reti tau. ^__^

    ReplyDelete
  10. maii:
    mmg comel amat..warna pun cantik tau!

    *akak jenguk blog maii gak, tp takde update terbaru.

    ReplyDelete
  11. Tahniah Ujie..cantik tu..warnanya pun menawan..

    ReplyDelete
  12. Tahniah..cantik & comel hadiah tu..^^

    ReplyDelete
  13. bestnyaa dpt hadiah...mmg kemas je kait.

    ReplyDelete
  14. stail la......dapat adiah. handmade dari tihara ker tu? kalau ye....mmg dia rajin.

    ReplyDelete
  15. acik erna:
    terima kasih..mmg cantik kan..

    lily:
    tq!

    niza:
    best3..mmg kemas hasil kait tihara ni tau.

    TP:
    a'ah..handmade tihara. dia ada jual gak kat bligshop. rajin & tekun org yg boleh buat benda2 gini kan..

    ReplyDelete
  16. ujie: mmg rajin kalau begitu. mesti orgnya kretif. terbaek tuk tihara.

    ReplyDelete
  17. Tahniah UJie. Saya ni belum pernah lagi sertai GA

    ReplyDelete
  18. slmt malam sis ujie..maaf andai pernah terkasar bahasa ye..ermmm

    ReplyDelete
  19. wah..lawa aa.. untung akak mnang, hehe.. ^_^

    ReplyDelete
  20. TP:
    ni kalau tihara baca..mesti happy amat dia.

    shameel:
    GA kwn2..saje la join.

    WS:
    ni pun untung nasib je dpt..apapun syukur.
    *takde kasar bahasa pun achie..^_^

    nisa:
    lawa kann..plg best, hand made blogger tu sendiri.

    ReplyDelete
  21. cantiknyeee...hasil tgn kak tihara mmg cumil2 gitu..xreti nk buat cmni..ihii

    ai,dah kali kedua? xaci ni! haha

    ReplyDelete
  22. wah...tahniah kak atas hadiah tu..nanpak cantik..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  23. munna:
    hmm..akak pun tak reti nak buat.

    munna, kali pertama hadiahnya blog review. kali kedua ni baru dpt beg comel. ^_^

    azlan:
    Tq..mmg betul2 cantik!

    ReplyDelete
  24. uish...mmg kiut....untung ler kak ujieeeeee :D

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita ^_^