Monday 3 April 2023

Terima Kasih Blogger Ako Retna πŸ₯°

Kelmarin saya terima bungkusan hadiah daripada sahabat blogger - Ako Retna. Hadiah kerana menjadi top commentators di blog beliau pada bulan Februari lalu. Alhamdulillah…rezeki berblog 😊

Sedang elok je saiz beg yang diterima, tak besar dan tak kecil. Eh, besar atau kecil tetap ada kegunaan tersendiri πŸ˜€

Seronok membelek beg baru, terus saya cuba masukkan beberapa barang dari beg sedia ada. Saya masukkan book sleeve dan bekas alat tulis. Masih ada banyak ruang untuk saya letak barang lain. Wah, memang ngam! Nampaknya lepas ni saya ada beg baru untuk mengisi bahan bacaan, buku nota dan keperluan lain sewaktu bermusafir. Begnya memang sesuai dan praktikal! Saya suka πŸ₯°

Berbanyak terima kasih buat blogger Retna atas kiriman hadiah yang saya rasa cukup istimewa. Moga Allah membalas kebaikan yang diberi. 







19 comments:

  1. wahhh dapat beg raya ke kak?asalkan hadiah kan kak xkira besar atau kecil yang menerima ni akan berbunga2 hati

    ReplyDelete
  2. Wah dapat tas baru ya ..pasti muat banyak barang tuπŸ˜€

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah terus rasmikan beg dengan nama sendiri. Boleh selalu bawa berjalan.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, rezeki bulan Ramadan..

    ReplyDelete
  5. Cantik begnya Kak Ujie. Siap personalized nama Kak Ujie kat beg ni.

    ReplyDelete
  6. tahniah kak Ujie. saya pun suka beg saiz sederhana gitu. tak besar, tak kecil

    ReplyDelete
  7. Tahniah Ujie.
    Dapat beg cantik!

    ReplyDelete
  8. Tahniah puan πŸ‘
    Seronok dapat hadiah apatah lagi dari rakan blogger. Special gitu :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah sis. Elok sgt begnya. Serbaguna tu. Selamat berpuasa sis. ;)

    ReplyDelete
  10. tahniah top komentar & dpt adiah beg terukir nama

    ReplyDelete
  11. Cantik, beg! Ada sulam nama Ujie lagi. Tahniah, ye! :)

    ReplyDelete
  12. congrats..wah cantik & useful sgt hadiahnya..

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, rezeki. Cantik bag tu. Apa2 pun tahniah ye.

    ReplyDelete
  14. alhamdulilah selamat gak mendarat kat sana ye... tahniah ujie :)

    ReplyDelete
  15. wahhh cantiknya kak... tahniah

    ReplyDelete
  16. waaahhh bestnya dpt beg personalised nama!

    ReplyDelete
  17. siap ada nama tu yg best alhamdulillah rezeki ramadanπŸ‘

    ReplyDelete
  18. Cantiiiik tas nya kak ujie πŸ‘.

    Kak ret memang best lah, dulu saya pernah dapat juga, Krn banyak berkomen. Dan saya tak nyangka dapat, Krn saya sendiri ga tinggal di Malaysia. Tapi tetap kak ret kirim hadiahnya. Terharu jadinya.. memang baik sangat kak ret ini ❤️

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****