Friday 20 March 2020

Profile Photo


Semalam petang, saya bermesej suara di WhatsApp  dengan Mak. Saja bertanya khabar Mak di kampung pada hari ke-2 Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Mak perasan profile photo WhatsApp saya sudah bertukar (seperti gambar di atas).

Terus ditanya saya tengah berada di hutan mana tu? Tak kawal pergerakan pun?

Saya jawab, tu gambar bulan lepas la Mak. Sekarang semua hutan dah tutup, tak boleh masuk.

Jawab Mak sambil ketawa, "Baguslah dah tutup. Kalau tak engkau nanti merayap masuk utan aje...orang pegi bandar, dia pegi utan aje". 

😑😞 yelah Mak 😄😂


(...tak dapat masuk hutan, dapat tukar profile photo berlatarkan hutan pun jadiklah...)


3 comments:

  1. Hehehe.. comel je ayat mak sis..
    Salam perkenalan.. done follow..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah..kenakan kita pulak! :D

      Salam kenal Sha :)

      Delete
  2. rindu nak keluar jenjalan kan.

    ray follow sini #605

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****