Monday 2 November 2020

Terima Kasih Blogger Dana

Sampul ‘berisi’ yang saya terima tempohari...

Datangnya daripada sahabat blogger - Dana.

Ada seutas tasbih dan dua lembar mask extender yang cantik di dalam dua sampul kecil tadi.

Mask extender tu tentu hasil sentuhan peribadi Dana sendiri. Sebab dia memang berbakat dalam kerja-kerja manik ni. Rajin dan teliti sungguh Dana.

Kebetulan, memang saya tak pernah ada mask extender yang elok gini pun. Selalunya saya guna washable mask bertali, atau kalau guna earloop mask tu saya gunakan semacam klip pada fail kertas sebagai mask extender. Asal boleh je kan...haha! Lepas ni dah boleh simpan la klip hitam keras tu. Dan kelmarin saya dah pun guna mask extender Dana yang ada kupu-kupu tu 🥰

Terima kasih Dana atas pemberian yang bermakna ni ❤️. Indah sungguh ukhuwah walau tak pernah bersua muka ni kan.

13 comments:

  1. Alhamdulillah..cantik mask extender..

    ReplyDelete
  2. Comelnyeeee rama - rama tu.. tahniah :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Rezeki persahabatan di alam maya. Moga ukhuwah terus berpanjangan.

    ReplyDelete
  4. semoga ukhwah terus berkekalan...ameen

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. ramai blogger dapat hadiah dari kak dana. semoga murah rezeki kak dana dan sesama lah kita eratkan lagi silaturahim alam maya walau tak pernah bersua muka :)

    ReplyDelete
  6. teringat masa akak ada bagi novel. masa tu kak ujie buat giveaway. teruja saya dapat hadiah dari kwn blogger. hehe

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dah selamat sampai ye kak... dana guna pos biasa je itu agak lambat sampai tu, merata semenanjung dan sabah sarawak rupanya kawan di blog dana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin sampai awal kot Dana, tapi akak je yang baru check peti surat :)

      Delete
  8. Alhamdulillah.. Comel sangat mask extender tu..

    ReplyDelete
  9. cantik kan :) shida pun dapat juga kak ujie :)
    tq kak dana :)

    ReplyDelete
  10. dana sgt murah hati :)
    terbaik la.

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****