Tuesday, 17 April 2012

Teka dan Menang NOVEL (1)!

Seperti yang saya janjikan, ada enam buah novel untuk diberi kepada korang yang minat novel.
Buku-buku ni saya belum baca tau..bukan second hand.
Untuk kali ni tiga buah novel berikut bakal diberi:


Tapi kenalah buat kerja sikit...
Mudah je, cuba TEKA gambar di bawah. Gambar buah apa tu?
Buah ni dalam tandan...


Beri jawapan kat ruangan komen, 
dan nyatakan novel mana jadi pilihan...1, 2 atau 3.

3 orang terawal jawab betul akan dapat novel di atas setiap seorang.
Istimewa untuk pemenang pertama, dia akan dapat novel yang telah dipilih tadi.
Yang kedua dan ketiga akan dapat yang selebihnya tu.

Syarat-syarat:
- sesiapa saja asalkan beralamat kat Malaysia.
- jawapan pertama je dikira.
-mini peraduan ni ditutup pada bila-bila masa setelah saya dapat pemenang.


p/s: Novel-novel di atas saya dapat melalui satu peraduan di tv, jadinya bukan saya yang pilih tajuk novel tersebut tau. Baca boleh..jangan terbawa-bawa dengan kisah cinta novel pulak ya! ^__^

16 comments:

  1. Buah kelapa sawit...

    kalau saya menang saya nak novel no. 2 bidadari cinta

    ReplyDelete
  2. saya nak try teka..ni buah sawit...
    novel pilihan no 2 :)

    ReplyDelete
  3. walau akk x minat baca novel ..
    tapi sukeee nak teka jugak
    buah sawittttttttttttt ;)

    ReplyDelete
  4. Salam ujie..,

    Jawapan nya " buah kelapa sawit " atau ada tempat cakap "Buah Kelapa Bali"...

    Buku :3

    ReplyDelete
  5. Salam Ujie ..'

    Jawapan nya : Buah Kelapa sawit dikenal juga sebagai Buah Kelapa Bali

    Buku : 3

    ReplyDelete
  6. La, dah lambat. Buah kelapa sawit. Nak novel no.1.

    ReplyDelete
  7. disebabkan xsempat join...ct tnye je lah...amek kt ner kelapa sawit ni??eheheh

    ReplyDelete
  8. AZMNOR:
    baru tau..buah kelapa bali.
    thanks!

    SITI K:
    kelapa sawit kat kebun di kg..

    eh, ct dah tukar nama profile..^_^

    ReplyDelete
  9. saya nak teka jugak...
    wahahhahaha...

    memang jelas disitu..

    kelapa sawit..
    wahahhhhhhaha

    ReplyDelete
  10. saya nak teka jugak...
    wahahhahaha...

    memang jelas disitu..

    kelapa sawit..
    wahahhhhhhaha

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...