Wednesday, 25 July 2012

Eh, Cik Tom Nak Bagi Hadiahlah!

Tersebut kisah disuatu hari,
Sebelum blog menjadi sebahagian diri,
Ingin menyelesaikan satu permasalahan dihadapi,
Internet dibuka search engine dicari,
Blog Cik Tom saya temui,
Detik itulah 'gadis tomato' saya kenali!

Malunya rasa nak mengangkat diri,
Mengaku hebat artikel sendiri,
Kalau memang sudah syarat perlu dituruti,
Artikel terhebat saya - 'KENAPA DIA YANG KAMU CINTAI'.
Hebatnya dek kerana luahan hati sendiri,
Jua hasil inspirasi kasih dari suami,
Buat panduan dalam mencari cinta insani.

Lengkap sudah syarat penyertaan GA ini,
Harapkan tuah datang mendekati.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
 “Artikel ini penyertaan bagi giveaway Cik Tom ditaja oleh JebengOtaiPapa MifzAmnaKak MahhDania Eryati,OnlajerNazriHatiputeraEielaRina AvailAkhiyy,HafizulPuanbee dan KeretaHitam.”

cik tom punye banner

Tarikh tutup: 31 Ogos 2012
Tapi ada kemungkinan ditutup awal tau. Kalau nak tau syarat & hadiahnya sila KLIK banner kat atas ni ya.

18 comments:

  1. semoga berjaya..pandai ujie tulis ni macam bermadah je kan..menarik

    ReplyDelete
  2. Good luck ujie. Pandainya berseloka. Entry terbaik blog tu saya belum baca lagi. Bleh la baca lepas ni.

    ReplyDelete
  3. rajin kak ujie join GA.. semoga berjaya :D

    ReplyDelete
  4. ehhh ape ni? hahaha
    mcm bsyair gitu.
    goodluck tau :)

    ReplyDelete
  5. good luck k.ujie..yana perasan akak kalo join contest ke apa mesti buat ala2 syair ke pantun gini kan..hehe..sebab yana ingat masa mula2 jejak blog akak dulu pun thru segmen yang kita sama2 join..lupa segmen apa..masa tu akak wat pantun..yana ada komen..tapi taktawla segmen apa..eheh detik pertama berkenalan..:)

    k.ujie dapat tak adiah contest bloglist yna dulu tu?lama dah pos..saja tanya kot akak tak terima macam aritu kan..sebab yana pos pakai pos biasa jer ni..pakai envelope jer..

    ReplyDelete
  6. hadiah jangan lupa share kak..haha

    ReplyDelete
  7. Thanks SEMUA, atas ucapannya. :)

    ACIK & LYD:
    tulis pendek2 gini bolehla..

    PRETTYWRITE:
    hehehe..bagus betul tahap pemerhatian yana ni. a'ah, tu je yg mampu buat, bagi menarik sikit. Pdhal sume guna cabutan je, tak kisah tulis camne pun.

    HJ:
    jgn lupa dtg amik sndiri..kalau akak menang.

    ReplyDelete
  8. tq ujie..entry yg kreatif..penyertaan lulus n dah update dlm list peserta =)

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan ujie.. =)) singgah dr GA yg same..gudluck ye

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...