Monday, 9 December 2019

Sup Kepala Kambing

Kenduri di rumah mertua pada hari Sabtu lalu,
Salah satu menu yang dihidang...

Sup Kepala Kambing 🐐

 Ada dua kepala kambing, satu masih dalam periuk.

Selain bahagian kepala, bahagian lidah kambing juga dijadikan sup.

Ada yang pernah cuba makan?
Saya tak mampu nak mencuba, walaupun sekadar untuk merasa kuah sup 😅


18 comments:

  1. menarik, teringin jugak dana nk rasa bahagian pipi nya, cuma kalau ada nampak kepala seketul tu seram jugak la hehehehe...

    ReplyDelete
  2. if u dared me.. maybe akak makan.. nak cuba gak.. ok lah sebab tak nampak dah tanduk dia. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus akak nak cuba.
      Aritu rasanya takde sorang perempuan pun yang berani..:D

      Delete
  3. errrr.... hahahaha.. cuma boleh kata hidangan nampak menyelerakan sungguh.. tapi tak gamak pula nak rasa..

    ReplyDelete
  4. wow sup kepala kambing. tak pernah makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya jumpa pun tak pernah...1st time nih..hehe

      Delete
  5. hehehe seram nak cuba. nampak macam sedap. kalau tak tau mung dah selamat masuk perut. hihihihi

    salam kenal. done follow sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau takde rupa kepala tu, mmg mkn je kan..:D

      Delete
  6. sian kat kambing tuuh., huhuhu

    ReplyDelete
  7. mesti sedptu tapi xxmakan kambing

    ReplyDelete
  8. WOWOWO...kalau ada depan mata..ngap sajaaaa

    ReplyDelete
  9. Seram pulak tengok hahhaha.... Tapi kalau ikan onz aje tu tang mata tu best

    ReplyDelete
  10. aida pernah makan kepala kambing panggang.
    sekali jer la, ujie.
    masa tu buat akikah anak buah. adik ipar request nak kepala kambing.
    dpt. balik tu, dia yg uruskan dan panggang.
    otak kambing kebetulan masih dlm keadaan baik.
    aida rasa :)
    biasa je rasanya. tak la menggelikan :)

    ReplyDelete
  11. Allahu. tak penah rasa nak makan sup kepala kambing. kalau sup daging dan tulang kambing tu boleh la :D

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita ^_^