Tuesday 20 January 2015

Whoops, that's an error.

Semalam, masa jenjalan blog kak hainom OKje...dalam entrinya dia bagitau ada masalah nak ke blog saya. Ingatkan masalah nak bukak blog, tak berapa faham. Lepas tu kak Zakie pulak bagitau kat ruangan komen entri saya, barulah faham. Terima kasih kak Hainom dan kak Zakie, kalau tak bagitau memang tak perasan hal ni.

Bila saya sendiri try klik 'blogger profile' saya, terpaparlah begini...


Kesannya, kalau ada yang nak ke blog saya melalui link 'blogger profile' (yang ada nama dan gambar blogger bila kita tulis komen tu), memang tak bolehlah sebab terpapar macam kat atas ni je. Dan yang teruknya, saya tak boleh nak edit profile sendiri! Kira dah takde kuasa ke atas 'diri sendiri' je tau.

Semalam dah macam-macam usaha buat...clear cache, scan virus dan entah apa-apa lagi, semua gagal. Kalau korang ada yang pernah alami atau tau cara atasinya, mohon share ya.

11 comments:

  1. Pernah, tapi tak buat apa pun. Biar je. Lepas beberapa hari cuba... Eh, ok pulak!

    ReplyDelete
  2. Blogspot nak main cak-ba dgn Ujie ni
    Sebab kalau klick melalui dashboard boleh bermakna tak ada masalah
    Kena tunggu blogspot letih Ujie dia akan sembuh balik asal..

    ReplyDelete
  3. Belum setel ke problem ni ujie? Dah try log out dan log in balik?

    ReplyDelete
  4. cuba biarkan aja dulu utk beberapa hari...nanti dia ok sendiri bak kata smbotak tu

    ReplyDelete
  5. ooo dia mentu macam ni eh
    aku pernah, tapi bukan kat profile
    dekat entry, tak boleh publish dulu
    aku biar je dulu sehari dua, alhamdulillah
    dia ok balik

    ReplyDelete
  6. Thanks semua..ok, saya biarkan je. wait and see..

    ReplyDelete
  7. nanti dia akan ok sendiri ..Tunggu je..blogspot la ni yang punya masalah..

    ReplyDelete
  8. acik pernah jumpa jadi macam ni ujie..tapi tak tau jugak nak buat macam mana..biarkan je..lama2 ok

    ReplyDelete
  9. Tak pernah jadi lagi macam tu, tapi rasa-rasanya elok Ujie buat tak peduli aje, macam terjumpa hantulah, kalau kita peduli lagi dia seronok, buat tak peduli lama-lama dia hilang sendiri...

    ReplyDelete
  10. Yelah...kang Ujie datang ke blog Okje tp tak berbalas pulak hihi.....

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****