Thursday, 29 September 2011

Belajar Ber'Nuffnang'

logo

Setelah blogging selama beberapa bulan, sekarang baru terbuka hati nak pasang iklan Nuffnang.
Sebab semua blogger asyik cerita BE, cek dari Nuffnang...macam best je kan.
Jadi untuk lebih faham cerita-cerita mereka, saya pun pasang juga!

Asalnya saya tak suka pasang sebab rasa macam serabut je blog ada macam-macam.
Sebab saya tak suka masuk lama-lama blog yang ada terlalu banyak macam-macamnya..pening.
Lagi satu sebab kadang-kadang ada iklan yang tak sedap di mata saya.
Untuk yang ni, saya dah fikirkan penyelesaiannya.

p/s: Iklan nuffnang yang kat tepi tu saya dah pasang dekat seminggu. Yang kat atas baru je ni.

11 comments:

  1. teringin jugak nak buat ni,,,nanti dulu la,,,baru lagi dlm dunia blog ni

    ReplyDelete
  2. Salam Ujie.
    samalah kita, saya pun rasa serabut kalau masuk ke blog yg terlampau byk widget.

    Nuffnang ni kira ok jugaklah. sy pun dah beberapa kali dpt cek.

    ReplyDelete
  3. h.j: suruh dia kirim cek..boleh?

    yen: yelah...blog baru, byk nak buat.

    eddy: better than zero!

    shameel: best je bunyinya..dah beberapa kali dpt cek.

    ReplyDelete
  4. Selamat menabung..harap bo maju huhu

    ReplyDelete
  5. baru pasang ye..bernuffnang la sbb ade gak income masuk..welcome2 :)

    ReplyDelete
  6. permulaan yg baru bernuffnang..insyaAllah ade income..sikit demi sedikit..

    ReplyDelete
  7. Iklan nuffnang nie ok...cuma kene tahu cara yg betul...kalu x susah gak ,,,,

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...