Friday, 16 December 2011

Teka-Teki

Orang yang membuatnya tidak mahu memakai.
Orang yang membelinya pun tidak mahu memakai.
Anehnya, orang yang memakainya tidak sedar yang dia memakainya.
Apakah benda itu?


p/s: Teka-teki ni saya ambil dari sebuah majalah. Kalau ada yang dah pernah baca, tolong jangan jawab ya. Tapi takde hadiah tau, sebab macam tak berapa susah. Eloklah korang fikir-fikirkan untuk menajamkan minda. Jawapan akan diberi dalam entri seterusnya.


12 comments:

  1. malang nya pemikiran akak tak tajam..ekekek

    ReplyDelete
  2. Betulkah jawapan gedek itu? :)

    ReplyDelete
  3. gedek:
    mcm betul..tapi BELUM TEPAT.

    ReplyDelete
  4. aduh, jawapan tak muncul di minda la kak..hehe

    tunggu jawapan akak je la..blh? :)

    ReplyDelete
  5. Salam ujie..,

    apa yer..... mmmm rasa macam jawapan Juliet dan Zul tu...mmmmm... entah lah..

    ReplyDelete
  6. keranda pun macam ye jugakk..kain kapan pun sama.. :)

    ReplyDelete
  7. perghhh... susah soklan ni... lampin pakai buang mungkin

    ReplyDelete
  8. alamak..da baca jawapan baru tgk soalan..hehe..tapi ok laa..bleh bg soalan nie kat member2 nnt..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...