Sunday, 27 May 2012

Riadah Di Tasik Cempaka

Dah lama tak 'jogging',

Pagi ni rasa seronok dan ringan badan.

Walau banyak 'walking' dari 'jogging'..

Seronok riadah kat tasik ni sebab ramai orang yang sama-sama beriadah. Semangat dan tak segan.

Published with Blogger-droid v2.0.4

19 comments:

  1. dedolu masa habis keje je mesti lalu sini tapi tak lepak..tak taw la masa tu hubby ske sgt ajak gi pkns bangi tu..ni kat bangi kan...takpun kat warta..kih3...dia cakap bangi tak crowded..tak menyesakkan..saya tak tau la skang cane..sbb baru2 ni tk sempat nk g sana :)

    ReplyDelete
  2. Amboi jogging beb! Nanti tunjuk hasilnya sebelum dan selepas hokeh!

    ReplyDelete
  3. saya berjogging keliling kampung.. hihi

    ReplyDelete
  4. TIHARA:
    Hidup kat bangi ni mmg seronok. tenang, takde pusat hiburan, majoriti muslim, kedai pun byk muslim. Dgrnya sini ada mjlis/wakil pnduduk yg kawal biar jgn terlalu membangun..nnti sesak. sbb tu kami dok sini walau suami kerja kat tgh2 KL tu.

    Yelah..ni dekat2 pkns bangi.

    TEA:
    ahaa..yg tu kena tengok live, takleh tayang sini. ^___^

    ReplyDelete
  5. HANAMIKO:
    ok la tu..yg pnting sudi excercise! ^_~

    ReplyDelete
  6. kat bandar baru bangi ke? ok jugak tempat tu, pernah beberapa kali buat pertandingan memancing.

    ReplyDelete
  7. lama dah tak joging pagi2..best kan

    ReplyDelete
  8. teringat masa zaman dok serdang...selalu banyak lepak kat pkns dan warta...lagipun tak jauh mana...:)

    ReplyDelete
  9. SM:
    a'ah..sini mmg byk ikan. Td pun asyik saya tengok ikan2 tu..byk yg besar2. Masing2 bukak2 mulut..

    NIZA:
    Best! Segar..dgn bangau mcm2 warna lagi..

    LIEYNA:
    Smpai skrg mmg 2 tu jelah mall yg ada. Dua2 tu mmg slalu penuh & meriah.

    ReplyDelete
  10. joging kat tasik bestt..rasa tenang jer ngan suasana tu..tapi yana tak pernah lagi joging kat tasik..g mlepak saja2 pernah la..itupun kat shah alam n kuantan..kat kelantan ada ke tasik?hehehe..

    ReplyDelete
  11. Samalah lily tu..kalau jogging lebih banyak walking nye..memang bestlah jogging pagi2...rasa segar jer...

    ReplyDelete
  12. wahh, kat mana tasik ni? tak pernah dengar pun :)

    ReplyDelete
  13. uncle pantang tngok air... nak swimming!

    ReplyDelete
  14. PRETTYWRITE:
    tgh pikir ni..kat kelantan ada tasik tak ekk??

    LILY:
    yg penting...dpt udara pagi yg segar, kan..

    RARA:
    Kat bndr baru bangi je..mmg tumpuan riadah & santai kat sini.

    GEDEK:
    kalau swimming sini..mmg glamerlah..sbb takde org buat lg..^___^

    ReplyDelete
  15. dah lama benor tak berjogging...

    ReplyDelete
  16. lama sudah tak jongging, jongging atas katil je rajin....hihi

    ReplyDelete
  17. EITA & AISHAH:
    sbnrnya akak pun dah lama jugak, cuma baru2 ni mula balik. ^_^

    ReplyDelete
  18. tenang...dan lawa tempat tasek ni. fuh kalau lah dapat jog kat sini...rasa aman aje

    ReplyDelete
  19. ct pon dh lme xjoging ni...dulu duk umah sewa, sebelah ngan tmpt joging,pegi la jugk...skrg duk umah, mmg x la..joging dlm bilik je..hehe

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...