Monday, 7 November 2011

Biar Gambar Bercerita #3


gambar 1


gambar 2

p/s: Siapakah empunya rambut ni?
Ada yang tahu??? ^__^


22 comments:

  1. erk...
    agak menakutkan la..
    hhuhuh

    ReplyDelete
  2. huhu..gambar kedua dah macam burung lak..betul ke kak?

    ReplyDelete
  3. erk..menakutkan..
    seram plak tengok..

    ReplyDelete
  4. rambut buat apa ea??nak buat guna2 ke tu??takut pula sy..hheee

    ReplyDelete
  5. heeheh penah keluar misteri nusantara,masa saya masih besekolah rendah,,so,,teka la rambut apa,,heheh,,

    ReplyDelete
  6. wanie:
    bkn burung..

    yen:
    mmg misteri bg yg tak tahu. akak pun baru tahu..ni nak share dgn yg lain. jwpnnya..TUNGGU!

    ReplyDelete
  7. Salam ujie...,

    wah..buat kurban tahun ni yer...tu lah jawapan misterinya...hehehe

    ReplyDelete
  8. kak limah punye rmbut kot..hahaha...menakotkan la akk...ish..

    ReplyDelete
  9. yup itu adalah ekor lembu, tapi mungkin bukan spesis tempatan...

    ReplyDelete
  10. ya..EKOR LEMBU!!
    ekor bhg hujung sekali.

    bkn rambut hantu ya..hehe..
    tapi rupa dia mmg mcm rambut!

    ReplyDelete
  11. loh...ekor lembu..ingat baru nak seram sorang2..hikhikhk..^^p

    ReplyDelete
  12. oo...
    itu rupanya ekor lembu ye??\macam rambut..kan?/

    ReplyDelete
  13. kesian rambut itu.. glamer tnpa tuan..hehe

    ReplyDelete
  14. knp tiba2 muncul rambut tu...seram pula tgk..

    ReplyDelete
  15. sis bz ke??best kan duduk kmpung..hee


    **malas nak kerja,sabtu ni balik da..grrrrrrr

    ReplyDelete
  16. adehh..terkena den tau sis..hheee

    ReplyDelete
  17. woofer storm:
    haha..akak masa pertama kali nampak pun seram gak. tak penah tau kan...

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...