Tuesday, 19 February 2013

Malaya Heroes


Lukisan di tebing Sungai Klang, KL.
Gambar diambil dari dalam tren LRT.

22 comments:

  1. hasil tangan seniman. merekalah artis yang sebenar... (tabik)

    ReplyDelete
  2. bila ada lukisan ni, x perasan la pulak. mgkn sbb ira tggu tren ke kelana jaya kot, klu tggu tren ke arah gombak, mesti perasan.

    ReplyDelete
  3. wahhh..bijak2...klau diwarnekan lantai tu pon bagus..hehe

    ReplyDelete
  4. SIAPAKAH PELUKIS NYA?
    MESTI RAMAI YANG TERTANYA2 BILA NAMPAK..KAN??

    ReplyDelete
  5. sekarang lukisan jalanan ni bkn lagi mereka yg x bermoral, tp boleh buat pendapatan... kreatif sgt...

    ReplyDelete
  6. Sempat jugak ya ambil gambar dr tren LRT.

    ReplyDelete
  7. aik...saya hari2 naik tren pun tak perasan...sebab sy selalu berdiri kat depan pintu lagi satu..ini kat stesen pasar seni kan??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. menarik !
    tertarik
    dan tertanya2 .. ;)

    ReplyDelete
  9. memang pandai pelukis tu..memang sebijik..


    sempat lagi ambik gambo akak ni...

    ReplyDelete
  10. Ira:
    A'ah, tren arah Gombak.

    Azlan:
    A'ah kat Stesen Psr Seni. Tapi kena naik dari stesen sebelumnya baru boleh nampak lukisan ni.

    Eita:
    Sebijik mcm sape tu? Haha
    Bkn akak amik pun, suami. Kebetulan tren tgh stop situ, smpt la amik gamba.

    ReplyDelete
  11. Kalau pihak berkuasa tahu pasti lukisan ini akan dihilangkan, kerana bukan semua yg suka dengan hero2 Malaya ni...

    ReplyDelete
  12. hahah....... belah kiri tu.. MY HERO

    ReplyDelete
  13. Yang sorang tu Nik Aziz, sorang lagi siapa? Tak cam. Mahathir ke?

    ReplyDelete
  14. wak pon dh lama x gi pasar seni tuuu.,Uuhuu

    ReplyDelete
  15. LYD:
    tulah..puas saya belek. ntah sape sorang lagi. Mcm chandra muzaffar, tapi tak mungkin. Yelah kot Mahathir.

    ReplyDelete
  16. slalu gak nampak :)) sbb sllu nek lrt..hihihi

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...