Monday, 13 August 2012

Dapat dan Jumpa


DAPAT kad raya istimewa daripada EITA.
Terkejut masa terima kad ni...terus senyum memanjang.
Siap disertakan hadiah brooch glamer lagi!
Bahagian yang gambar masjid tu pulak boleh jadi penanda buku.
Memang sesuai sangat sebab saya guna penanda buku ni bila baca buku, tak suka lipat hujung.

TERIMA KASIH Eita!!!
Yang pertama dan rasanya yang terakhir untuk Ramadhan/Syawal kali ni.

***********************************

JUMPA RAI hari Sabtu lalu, atas satu urusniaga.
Bukan jumpa sebenarnya, tapi Rai datang rumah untuk hantar order saya.
Sempatlah borak sikit...
Segan jugak sebenarnya sebab belum pernah jumpa sebelum ni.

Apapun, saya memang suka barang yang saya order tu.
Keduanya sedap...comel pulak tu.
Dan dah makin menyusut walau baru je dapat!
TERIMA KASIH Rai, sudi hantar sampai depan rumah.
^__^


p/s: Insyaallah esok nak buat Kuiz Ramadhan yang kedua (terakhir) untuk 2012 ni. Saja memeriahkan suasana Ramadhan sambil tambah ilmu.

14 comments:

  1. Kakak dapat rasakan bloggerlah yg kira masih nak kekalkan tradisi hantar kad. Kakak pun dapat dari blogger harap yg lain tak adalah..

    ReplyDelete
  2. seronoknyer dapat kad raya.. ramai duk tunjuk kad raya.. jeles tau... nak buat camner kitapun tak rajin nak bagikan..

    ReplyDelete
  3. penanda buku 2 yg mahal 2 bukan senag nak dapat dalam kad raya :)

    ReplyDelete
  4. penanda buku tu eita buat sendiri ker?? ekslusif betul, mesti seronokkan kalau dapat hadiah dr kawan² blog ni...

    ReplyDelete
  5. ujie,
    thanks ye. sori kalau ada apa yg tak munasabah kami buat sepanjang pertemuan aritu..maklumla..bulan puasa ni kadang2 darah tak naik kepala..hehehe..

    ReplyDelete
  6. CZ:
    kita pun..nampaknya nxt yr kena rajin la..boleh eratkan silaturahim.

    SHAHZEE:
    1st time jumpe ni..bagus idea pembuat kad raya tu kan..

    MASYA:
    bkn buat sndiri..mmg ia sebahagian drpd kad raya tu. kena ceraikan dr kad raya utk jd pnanda buku.

    RAI:
    takde apa la rai..biasa je. Saya pun agak lemau..
    Yg penting dpt gak kenal Rai di alam nyata.

    ReplyDelete
  7. wah bestnya kak...3 in 1 tu :D

    ReplyDelete
  8. Best plak kad raya tu..siap ada penanda buku sekali..
    lily teruja bila dapat kad raya..lama dah kot tak terima kad raya .. :)

    ReplyDelete
  9. dpat kuih raya lepas tu dpt kad raya..hihi..ok dh lgkap raya ye.jgn abis kuih rya sblm raya sudah Ujie.parah nnt :D

    ReplyDelete
  10. Kretipnya kad raya. Saya pun sama mcm ujie. Kalo baca buku, tak suka lipat hujung. Penanda buku kadang2 saya guna kertas tag baju kalo beli baju baru. Kan ada tali skali. Heheh..

    Kuih raya ke order dgn Rai? Sedap ke"?

    ReplyDelete
  11. sama2 kak....

    ita pun sama...paling tak suka lipat hujung buku kalau membaca...

    ReplyDelete
  12. LYD:
    Guna tag baju..haha..so kreatif!
    Saya pun guna apa yg mudah capai..kdg guna resit belanja je.

    A'ah..order kuih raya 2 jenis. Sedap..cumel2 lagi tau. mmg leceh nk buat cumel ni.

    EITA:
    patutle eita paham..:-)

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...