Saturday, 19 May 2012

Akan Datang..UAI di Putrajaya & Shah Alam!

Sumber: ustazazhar.net
Berita baik!
Kuliah perdana ni akan dibuat pada hari Sabtu & Ahad akan datang.
Ada dua tempat- Putrajaya & Shah Alam...
Jom beramai-ramai.
Masuk free.

p/s: Insya allah nak pergi, tapi kenalah datang awal untuk elakkan kesesakan.
Asyik tonton kat you tube je, teringin jugak nak tengok kuliah UAI 'live'.

9 comments:

  1. wah! mesti seronok! bila pulak nak buat kat seremban ni.. hehehe

    ReplyDelete
  2. bila agaknya TIA nak jejak ke tanah semenanjung ni .. huhu

    ReplyDelete
  3. untung sapa yang dapat pi..
    kenapa la kat seberang perai ni dia tak pernah mai??

    ReplyDelete
  4. tengok live lagi seronok....

    ReplyDelete
  5. untung la sapa yang dok dekat sana. dan rugi la sapa yg dok dekat tu tapi tak pi tengok.

    ReplyDelete
  6. alaa, masa dtg kt temerloh dlu saya terlepas...masa tu jem jalan katanya..pegi awal2 yer ujie..leh story nt :)

    ReplyDelete
  7. lame jugak eh. 2 jam. dah terlebih isyak tu. ;)

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...