Friday, 16 December 2011

Jawapan Teka-Teki

Jawapan kepada entri Teka-Teki siang tadi ialah KAIN KAFAN!

Tahniah kepada Uncle Gedek selaku orang terawal meneka hampir tepat- Keranda, dan seterusnya membuka fikiran yang lain untuk memberikan jawapan yang tepat. Juga Khaifaiz yang menjawab Lampin Pakai Buang, betul juga walau itu bukan jawapan yang dicari.

Mereka yang menjawab tepat...Juliet_Ira, Zul Fattah, Azmnor & Kak Tihara. Terima kasih juga buat mereka yang pening fikir sampai tak boleh nak jawab...Munnafendy, Kak Diana, Kakcik & Ieja.


*Hari ini kita sediakan/belikan kain kafan untuk orang lain, suatu saat nanti kitalah pemakai kain kafan itu! Bersediakah kita menghadapi saat kematian???*


14 comments:

  1. Ujie..mati itu pasti..cuma masa dan dimana ..hanya allah swt aje yang tahu..

    ReplyDelete
  2. ingtkan nak bagi hadiah kain kapan..jhehehh

    ReplyDelete
  3. alamak..terlupa plak tajuk dia jawapan..tak sempat nak baca soalan..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. heee..;p..

    yeaaayy hihihi..

    tu la ira pon bc jwpn uncle gedek pstu akk kt sikit lagi..then main teka je..:)

    insaf kak..huuu tp btol la kan..kita beli kain tu tp dlm hati mmg xmau pkai...tp akan dipakai bila dah xbernyawa kan..

    ReplyDelete
  5. tengok balik teka teki....
    memang tersentap hati...
    mati tu ada di mana2...setiap saat takan lari..

    ReplyDelete
  6. tak smepat nak menjawab dah ad ejawapan..huu

    *tak, wanie agama yan..hehe

    ReplyDelete
  7. tak sempat nak jawab.hhe

    #bagus peringtan ni sis..thank

    ReplyDelete
  8. terlepas soalan teka teki..
    Tahniah yg menjawab dgn betul..
    Mati itu pasti..

    ReplyDelete
  9. untuk sakit pun tak bersedia.. inikan mati... Allah, i love U

    ReplyDelete
  10. Salam Ujie..,

    risau dgn persediaan yg tiada utk hadapi ujian berikutnya....mudah-mudahan Allah ampun kan dosa...

    ReplyDelete
  11. lorh, sm x sempat nak main, nanti kalau wat teka teki jemput sm jgak taw..hehehe

    ReplyDelete
  12. bz ye sis?heehee slmt malam..

    #malam ni nak balik gombak jap..hehe

    ReplyDelete
  13. sorry kpd yg tak sempat perah otak utk menjawab..^_^

    tapi bolehlah gunakan teka-teki ni utk org lain pulak kan..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...