Friday, 21 March 2014

SELAWAT PERDANA : Malam Cinta Allah & Rasul 1435H

 
Program : MALAM CINTA ALLAH & RASUL 1435H
Tarikh : 21 Mac 2014 (malam ini!)
Masa : 8.00 malam
Lokasi : Dataran Masjid Putra, Presint 1, PUTRAJAYA.
(bersama Habib Syech Abdul Qodir Assegaf dan Habib Ali Zaenal Abidin )
 
 
- Tiada bayaran. Semua dijemput hadir. Datang selewat-lewatnya jam 8.00 malam.
- Muslimin digalakkan memakai pakaian serba putih dan muslimat digalakkan memakai serba hitam.
- Kemudahan pengangkutan BUS SHUTTLE percuma disediakan. Dua pilihan : 
     1) Letak kenderaan anda di 'Park & Ride Putrajaya' dan menaiki bus shuttle yang disediakan. 
     2) Naik komuter KTMB, turun di hentian SERDANG dan menaiki bus shuttle yang disediakan. 
 
- SIARAN LANGSUNG di TVAlhijrah jam 9.00 malam. Allternatif bagi penonton yang berada di luar kawasan liputan TVAlhijrah, tiada aksess untuk saluran UHF, Astro 114 & HyppTV 114 boleh saksikan secara langsung jam 9.00 malam di laman web berikut :
 
 
 
 
Nota hati : Teringin sangat nak pergi. Menonton di depan skrin tentunya tidak semeriah gema selawat/zikir/qasidah di majlis sebenar. Apa kan daya, hakikatnya malam ini saya cuma mampu berada di hadapan skrin...Insya Allah.
 



16 comments:

  1. saya tak dapat tengok kot..petang ni dah gerak nak bawak anak2 bercuti.kalau ada siaran ulangan bagus jugak..:)

    ReplyDelete
  2. Insha Allah akan berada di depan skrin juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak TAB, ada info terkini dari depan skrin yang akak nak wassap saya?

      :wink.

      Delete
  3. in syaa allah akan berada didepan tv juga.acik paling suka tengok rancangan selawat ni

    ReplyDelete
  4. Nak pergi tengok secara live jauh sangat, nanti tengok al-hijrah saja.....

    ReplyDelete
  5. memang kalau kat dalam TV memang tak semeriah kalau disana...takpe laa kak, bukan rezeki akak nak pegi kali ini..mungkin lain kali kot...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. pompuan boleh pegi ke uji? Biasa kalo kuar kat tv tak perasan ada pompuan.

    ReplyDelete
  7. Pergilah sahabat-handai-rakan-taulan. Timba ilmu percuma lagi tak perlu bayar. Kalau kakak dekat nak juga pergi Ujie. Untung mereka yg di sana..

    ReplyDelete
  8. Radio IKIM pun ada war-warkan sejak minggu lepas lagi..

    ReplyDelete
  9. berkongsi entry yg sama:)
    sama2 berselawat malam ni :)

    ReplyDelete
  10. seronoknya ! nak pergi tapi kalau lah berada di selangor sekarang ni :'D subhanallah

    ReplyDelete
  11. Salam utk semua,

    Astaghfiruallah, apa sudah jadi dgn umat dan ulamak Islam ni? Mana perginya JAKIM? kenapa biarkan kerja-kerja mensyirikkan Allah SWT, menDUAkan Allah SWT ini berleluasa? Wahai para penduduk putrajaya, tunggulah bala dari Allah SWT!!!

    Allah murka dgn umat Nabi Isa sbb mereka tlh menTIGAkan Allah SWT, mereka telah mensyirikkan Allah SWT. Sekarang para ulamak Islam cuba mensyirikkan Allah SWT dgn mengangkat Nabi Muhammad setaraf dgn Allah SWT, mereka kata tanpa syafaat Nabi Muhammad mereka tdk akan masuk syurga, mereka kata Nabi Muhammad adalah kekasih Allah, lebih mulia dari Nabi Isa yg hanya anak Allah.

    Bertaubatlah para ulamak dan umat Islam, hentikanlah perbuatan syaitan mengkristiankan agama Islam ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalaulah boleh saya faham, apa yg anda cuba sampaikan...

      Delete
  12. Saya tak sempat tgk, hatta kat TV semalam! harap ada lah ulangannya

    ReplyDelete
  13. saya dapat pergi..masya allah begitu ramai orang yg datang..x smestinya program islamik tiada sambutan trbuktinya selawat perdana menarik smua orang trmasuk anak muda

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...