Monday 22 December 2014

Segmen: Ini Entry terbaik 2014

Sebenarnya, tahun ni tahun yang merundum untuk entri blog saya sebab tak sampai 100 pun jumlah entri yang terhasil. Berbanding tahun-tahun sudah, saya masih mampu hasilkan 281 entri pada tahun 2012. 

Tahun ni walaupun tak banyak entri, saya masih nak senaraikan DUA catatan yang saya rasa terbaik (saya suka, sebenarnya) untuk join segmen anjuran Diana Rashid ni. Iaitu :

  1. Suatu Senja Di Kuala Terengganu... Saya pilih catatan ni sebab ia antara pengalaman/memori terbaik saya, dapat tengok UAI depan mata secara tak sengaja! Yang lawaknya, saya siap kata UAI ni 'orang tua yang gigih kayuh basikal'! Klik je link kalau nak tau cerita lanjut.
  2. Daun Bidara Untuk Rawatan Gangguan Jin Catatan ni pulak saya pilih sebab ia berdasarkan pengalaman sendiri dan pertama kali menggunakan daun bidara untuk rawatan mak saya. Ia jugak antara lima entri yang sering dicari di blog saya.

Kalau korang nak join, boleh klik banner kat atas ya. Ni cuma segmen, bukan peraduan. Tapi seronok join, bolehlah kita imbau kembali apa yang kita tulis. Memang bukan yang terbaik di mata orang lain, tapi mungkin itulah yang terbaik di hati kita. Jom join! Tarikh tutup 25hb.


13 comments:

  1. Semoga berjaya kak Ujie dalam segmen ni. :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih Ujie sudi juga join segmen tak menarik saya nih..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama.
      Kalau tak menarik, mana saya nak join Diana! :D

      Delete
  3. aku pun join, support diana
    sebab di panggil aku kakak musyuk haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakak?....aku abis ber saya awak dgn Diana. Takde kakak2 dah..hahaha
      tiha, kue mambu musyuk ke? :D

      Delete
  4. Kakak rasa dua-dua N3 Ujie tu kakak ada baca dan teringat UAI sedang kayuh basikal yg Ujie ambil gambarnya:)

    Daun bidara tu yg mak gunakan. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  5. hahaha..ya, saya ingat entry awak pasal UAI kayuh basikal tengah2 bandar KT..mmg sempoi UAI

    ReplyDelete
  6. Rasanya okje dah baca entry yg pasal UAI tu....Masa tu mula mula OKje singgah sini...kalau tak silaplah
    Gud Luck yer Ujie

    ReplyDelete
  7. selamat bersegmen kak..ita lagi merudum..hhahaha....

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****