Wednesday, 27 June 2012

Siapa Ada Buat Begini?


Haaa...siapa ada buat macam ni?
Bukan setakat bercakap, tapi siap menyanyi lagi.
Suara yang kurang sedap pun jadi macam sedap je kan.
Tak percaya? Cubalah sendiri!
^___^

16 comments:

  1. hehe..teringat zaman kanak2 dulu suka buat mcm ni...skrg ni Qis pun suka buat mcm ni..ntah dari mana dia tgk org buat mcm tu..siap nyanyi2 lagi.. :)

    ReplyDelete
  2. salam ujie..tak boleh nak cuba..terkejut anak2 nanti he he

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. ni kalau macam ni anak bujang sy jer yang suke buat hihihihihi...

    ReplyDelete
  4. Err....errr....errr.....sy pnh!

    ReplyDelete
  5. Penah-penah. Kalau main ramai2 berebut kipas, semua nak letak muka depan kipas. Hehehe.

    ReplyDelete
  6. rasanya semua pernah kut eks...sweet memories :)

    ReplyDelete
  7. saya rajin wat mcm nie..mak asyik bising, sebab nak pakai kipas. weee..:)

    ReplyDelete
  8. hehe.,tringat zmn budak2.. keh

    ReplyDelete
  9. hahaha..bukan setakat cakap depan kipas kak yana siap buat stereng kereta lg..keh3..

    ReplyDelete
  10. zaman kecik2 dulu tak merasa buat begini kerana kampung mmg takde kipas angin.

    ReplyDelete
  11. LILY:
    qis ekperimen sndiri la tu..bdk kn suka nyanyi2.

    ACIK:
    hehe..acik buat time sume anak2 takde. ^_^

    PRETTYWRITE:
    lg dasat ni..buat stereng!

    TP:
    yelah...maklum je kg kat atas gunung. Dulu2 pulak tu mesti lagi sejuk.

    ReplyDelete
  12. hehe..selalu gak buat dulu

    lani nak ajar anak2 pulak :)

    ReplyDelete
  13. pernah buat masa kecik dulu..sekarang turn anak plk..

    ReplyDelete
  14. kihkih kompom penah buat.siap berebut2 ngan adik nak duk depan kipas.rasa macam best je dgr suara robot

    ReplyDelete
  15. sy pernah kak..siap nanyi-nanyi lagi..hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  16. bila bosan selalu jugak buat benda ni..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...