Tuesday, 30 August 2011

Rindu!!!

Rindu...
Beberapa hari tidak bertemu,
Kerinduan mula bertamu.

Rindu..
Beberapa hari berpisah,
Hati mula merasa gelisah.

Rindu...
Beberapa hari menjauhkan diri,
Diri mula menyedari...
Ada rindu yang memanggil kembali.

Akhirnya...
Internet disambung..blog di buka!
Kerana rindu...aku kembali jua.


p/s: Saya ingatkan bila dah sibuk beraya di kampung ni, boleh lupa blog. Rupa-rupanya tetap rindu..(walaupun baru 2 bulan & beberapa hari mengenali dunia blog). Tadi dah sempat meronda-ronda kat beberapa blog. Kira kunjungan raya la, sebab harini 1 Syawal!

8 comments:

  1. tapi hari ni dah 2 syawal da..aha

    ReplyDelete
  2. ade3 je akk ni~:P selamat berblogwalking dan berbloggingggg~:)

    ReplyDelete
  3. H.J: betul la..entri ni dibuat pada hari raya pertama daa..

    ReplyDelete
  4. Salam Ujie,

    Kekadang mmg rindu, tetapi jgn sampai jadi hamba blog mcm sesetengah blogger tu berpuluh-puluh posting dlm sebulan.. tak gitu.. :D

    ReplyDelete
  5. rindu beraya di kampung..tahun ni 1st time beraye di kg mertua...

    ReplyDelete
  6. selamat ari raya..wah rindu btol kat blog..

    ReplyDelete
  7. rindu,,

    sebetulnya aku menyangka kau merindu ku..hahaa

    slm kenal,follow sni..singgah dari blog kak diana^^

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...