Monday, 1 August 2016

Terima Kasih DBP!

Buat pertama kalinya, dapat 'hasil' selepas mengunjungi Pesta Buku Antarabangsa.
Ini adalah hadiah SAGUHATI untuk cabutan bertuah pembeli di reruai Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP), sempena Pesta Buku yang telah diadakan di MAEPS, Serdang.

Hasil tukaran BAUCER RM300...masih perlu menambah beberapa RM.

Ok, sebenarnya bukan saya yang menang pun tau. Sedih.
Hadiah baucer ni milik suami. Tumpang suka jelah.
Tapi...disebabkan dia lebih suka baca judul buku je,
dia serahkan baucer kepada saya!

Kalau dah namanya rezeki, memang tak ke mana.
Memang betul-betul sukaaaa!
Alhamdulillah. Terima kasih suami yang baik hati.
Terima kasih DBP!

8 comments:

  1. Alhamdulillah... banyak tu kalah voucher buku utk student baru RM250/-

    ReplyDelete
  2. buku-buku yang dipinjam nampak menarik

    ReplyDelete
    Replies
    1. pinjam pulak..beli.salah taip.hehe

      Delete
  3. Betul sangatlah tu....kalau dah rezeki mmg tak ke mana. Kenduri bukulah gamaknya hihi

    ReplyDelete
  4. Bestnyaaa kak! Baucer buku. Alhamdullilah ada rezeki tu.. Memang tak ke mana lah =D

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezrki..seronoknya

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...