Thursday, 1 August 2013

Untuk Orang Kelantan & Dari Orang Terengganu



Untuk orang Kelantan atau yang berada di sana (LELAKI sahaja)...

IFTOR MAEI QIAM WITH ME 1434H / 2013M.
Tarikh : 26 & 27 Ramadhan 1434H, bersamaan
4 & 5 Ogos 2013 2013M
Hari : Ahad & Isnin
Masa : 6 petang - 6.30 pagi
Tempat : Dewan Jubli Perak, Istana Negeri, Kubang Kerian.

Antara isi program...majlis berbuka puasa, solat terawih, moreh minda bersama UAI dan qiamullail. 

-----------------------------------------------------------------------------

Dan kad raya pertama (satu-satunya) yang saya terima dari orang Terengganu...
TERIMA KASIH CIK ADIK EITA!
Insya Allah akan cuba dibalas. Sebab tahun lepas tak berbalas. 
Malu kan? Asik terima tapi tak reti memberi! 
Terima kad raya ni buat hati berbunga-bunga tau. ^__^



8 comments:

  1. Entah bila negeri kita boleh jadi macam ini Ujie...

    ReplyDelete
  2. dah dekat dah 2 dgn tempt brbuka puasa...hehehehe

    bestnya dpt kad raya.. dh lama xdpt.. time sekolah dulu rajin jgk dpt..hehehe

    ReplyDelete
  3. seronok dpt kad raya kan kak ujie. terimbas kenangan zaman dedulu.

    # akak, bangkit cheese ni beli kat parit raja. kalau akak balik awal bolehlah singgah beli ye.

    rasanya cam diadun sekali, pastu atasnya pun ada cheese skit.

    ReplyDelete
  4. KAKZAKIE:
    Tulah..mampu share program negeri org je lah.. :(

    AHLAM:
    Kad raya ni..dulu ke..skrg ke..tetap rasa best bila dpt kan. :)

    IZAN:
    Oh..ok. Thn ni pun balik BP dulu, kot sempat rayau cari kat sana. Thanks info.

    ReplyDelete
  5. slm ramadhan kak..

    lama benar tak berbw..bz dgn keja je skg ni..

    ReplyDelete
  6. bestnya..diorang jadikan annual event da kan..

    ReplyDelete
  7. kat tganu takde plok program macam ni...


    tanda ingatan sepanjang hayat ..kihkihkih

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...