Friday, 29 June 2012

Untuk Yang Baru Belajar Berpuasa...

Pek kurma Upin & Ipin.

Idea 'packaging' yang menarik.

Sesuai untuk anak kecil yang belajar berpuasa.


p/s: Entri ringkas...balik kampung di Johor.


Published with Blogger-droid v2.0.4

13 comments:

  1. budak2 mesti semangat nak pose kan..

    ReplyDelete
  2. wah..mmg menarik betul ni..

    ReplyDelete
  3. comey kan...upin ipin mesti budak ske...yeay balik kampung gaks ..tp saya mmg duk kat kampung..hehe :)

    ReplyDelete
  4. comelnya packing utk kurma...

    ReplyDelete
  5. salam ujie..acik belum jumpa pulak pek kurma upin ipin ni

    ReplyDelete
  6. pandai org yang bagi idea buat packaging upin ipin,menarik minat anak2 kecik untuk berpuasa..:)

    ReplyDelete
  7. comel je tengok..rasanya bapa budak pun boleh makan benda ni,nampak muda sikit.ehhee

    ReplyDelete
  8. comel je tengok..rasanya bapa budak pun boleh makan benda ni,nampak muda sikit.ehhee

    ReplyDelete
  9. bukan takat budak2..kita yang dwasa ni pun teruja nak beli packaging comel macam ni..hehe

    ReplyDelete
  10. comel packaging tu..
    bg Qis ni mesti dia suka..kartun kegemaran dia..hari2 tgk pun tak bosan.. ~

    ReplyDelete
  11. menarik utk budak2.upin ipin budak2 suka....

    ReplyDelete
  12. susah nak jumpe.. terhadkan.. ingatkan nak belikan untuk anak juga... nak latih diet.

    ReplyDelete
  13. eh..orang johor ke.. sama lah kita.. hehehehe..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...