My Blogshop :

Monday, 28 April 2014

Pertemuan...

 
 
 
 
(sumber gambar : harakahdaily & sinar harian)
 
 
Alhamdulillah...
Sebuah pertemuan yang baik dan indah.
Saya betul-betul suka tengok gambar-gambar ni.
Mungkin ada yang berkata...ini semua agenda politik!
 
Tapi bagi saya, biarlah kita fikir yang baik-baik sahaja.
Moga hasilnya nanti yang baik-baik juga.
 
Kita kan sesama Muslim....
Masih ada tali Allah yang mengikat hati-hati kita.
Dengan kasih-sayang dan persaudaraan.
 
 
-------------------------------------------------------------
 
http://almaribajuaisyah.blogspot.com/2014/04/tudung-empat-segi-bidang-50.html
Suka tudung empat segi TURKI? Sila klik pada gambar ya... ^_^
 


17 comments:

  1. Betul kak! Nyong pun orak wero gambar kaie kayak politik. Jak kay waie la opo uwong arek ngomong. Sukak la ndelok kay depa kayak kuie. Mesra alam kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei takci la speaking java plak kat sini. tak fahammmm... heheh.

      Delete
    2. Lyd, sorry la. Dengan kak ujie nak cakap Jawa aje. Hahaha.

      Delete
    3. Lyd: tak paham ni yg best..hahahaaa (gelak jahat)

      Tata : ni la time nak praktis jawa. nanti raya senang nak borak dgn wak2 kat kg. :)

      Delete
    4. kambek kuwey pun arek ngomong jowo waei,
      eh, jero bohoso jowo kok enek "depa"?
      aikk

      Delete
    5. K Tiha, tu jeneng ngay multi-language. Hahaha.

      Delete
  2. Betul Ujie... kita doakan moga silaturrahim sesama umat terjalin erat.
    TGNA usah kata sesama agama, dgn org tak seagama pun dia hormat tau...

    ReplyDelete
  3. Alangkah indahnya atmosfera politik kita jika selepas ini DS Najib ke rumah DS Anwar, Lim Kit Siang ke rumah TS Muhyiddin. Perbanyakkan persamaaan, kurangkan perbezaan.

    ReplyDelete
  4. mmg bagus. kalau asyik bergaduh je, tak membawa kita ke mana. semua org harus mencari titik persamaan. lgpun rasanya yg bergaduh tu hanya rakyat jelata dan penyokong2. org atasan dok relax je.

    ReplyDelete
  5. walaupun apa agendanya tapi pertemuan macam nie memang bagus...walaupun mereka mungkin berbeza pendapat tapi tak mungkin tiada satu pun pendapat mereka yang sama...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. memang suka tengok gambar2 nie.. memang memberi seribu satu makna :D

    ReplyDelete
  7. antara mereka memang ok je... org2 bawah ni je yg lebih2.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah,
    suke tengok macam ni
    sejuk mata memandang
    tak perlu lah politik kotor lagi
    cukuplah..

    ReplyDelete
  9. xde lah nk gaduh gaduh doh

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...