Friday, 6 May 2016

Oh JARI MANIS dan PBKL 2016!

Catatan pembukaan...setelah hampir DUA bulan menyepi.
Menjawab pertanyaan kakak manis, saya bukan bizi mana pun dengan bisnes kecik tu kak. Cuma tahap kerajinan berblog berada pada paras bawah. ^__^

Cenderahati dari rakan blogger JARI MANIS...selamat diterima pada pertengahan April lalu.
TERIMA KASIH daun keladi ya...walaupun terasa malu sendiri, akak pengomen tenggelam timbul pun boleh dapat cenderahati! Sape nak bagi??? Tapi JM bagi tau. 


Kelmarin...ke Pesta Buku Kuala Lumpur 2016. Kali ni dibuat di MAEPS, Serdang. 
Yang tengah bercakap itulah Pak Latip, penulis yang aktif menghasilkan novel sejarah.


Ini yang saya beli. Juga ada 6 buah majalah percuma dari reruai Telaga Biru. Kurang seronok PBKL kali ni, sebab tak banyak buku idaman saya. Cuma seronok sebab diskaun hebat di reruai ITBM (Institut Terjemahan Buku Malaysia). Korang yang nak pergi, masih sempat lagi tau. PBKL sehingga 9 Mei ini.

* reruai = booth

12 comments:

  1. Salam Jumaat...
    byknya beli buku...:)

    ReplyDelete
  2. saya pun dapat juga dari jari manis tu, walaupun komennya cuma seketul dua saja

    bestnya dapat ke pesta buku dan membeli buku, saya ni entah bila hendak pergi dan membeli pun tak tahulah

    ReplyDelete
  3. Eh....kakak manis tu mak ke? Ingat sapa hihi....
    Mak pun dpt jugak FM tu Ujie ....tulah kan, baik hati sungguh JM nikan.
    Tak pergi pun PBKL tu....ada lagi ke? Tpai masaalahnya mak ni kurang suka membaca hihi....

    ReplyDelete
  4. Banyak beli buku... mesti rajin membaca...

    ReplyDelete
  5. Waaaa..byk nyer beli buku..selmat membaca...dapt hadiah pling best kn

    ReplyDelete
  6. Waaaa..byk nyer beli buku..selmat membaca...dapt hadiah pling best kn

    ReplyDelete
  7. Waahhh!! memborong betul ni Ujie
    Kakak dah lama tak mengulek buku bebanyak macam ini.

    ReplyDelete
  8. JM memang baik hati...hahahaha...ehhh, lama plak tak singgah kat blog dia...maklum laa skarang nie sy asyik busy memanjang..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Lan..lama x borak kan...oh dari sini lah dia dtg blog titiew heee

      Delete
  9. ahakss..nama titew di seru kat sini

    ReplyDelete
  10. terima kasih kak ujie support my blog

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...