Thursday, 9 October 2014

'Door gift' Unik - Kicap JALEN Mini

Sabtu lalu, pergi jemputan kahwin seorang saudara di Kluang, Johor. Nak balik, dia hulur beg kecil. Bila tengok dalamnya ada kicap JALEN mini dan sebiji telur rebus. Telur tu biasalah, tapi bila dapat kicap ni memang rasa unik sangat dan bagus! Tak membazir, memang pasti orang makan/gunakan kicap dalam masakan. Saya yang dapat pun rasa seronok.


 
Kicap mini bersaiz 150ml ni memang dibuat khas sebagai hadiah. Tengoklah pada label botol kicap tu. Harganya pun murah, cuma RM1 je. Memang jimat dan berbaloi untuk korang yang nak buat majlis kahwin. Untuk info lanjut, korang tengok kat Fb kicap Jalen di DI SINI. Sekarang tengah ada promosi percuma custom label untuk kicap mini ni. Memang menarik!
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...