Wednesday, 10 December 2014

Biar Gambar Bercerita








*semua foto menakjubkan ini milik Zahariz.*

~ sejak menonton 'Dengan Basikal Aku Menjelajah' di TV Al Hijrah, terus jatuh suka dengan siri pengembaraan Zahariz ni. Terus follow dia di Fb dan blog. Sesungguhnya bumi Allah terlalu indah! Dan masih terlalu banyak yang tidak kita ketahui. Inilah sebahagian tanda-tanda kebesaran-Nya, moga bertambah keimanan kita. ~

15 comments:

  1. salam singgah blogwalking kat sini..

    cantiknya gamba2 snow nii

    ReplyDelete
  2. angah pun suka tengok siri kembara ni...tumpang melihat keindahan alam yang beliau nikmati sepanjang pengembaraanya

    ReplyDelete
  3. Betullah... tak ada satu kuasa lain mampu atas semuanya ini selain DIA.

    ReplyDelete
  4. Sekarang di Alor Setar cuaca sedang membahang. Ketika lihat gambar itu, saya membayangkan kedinginan berada di bawah paras beku, alangkah indahnya....

    ReplyDelete
  5. Entah bila dapat mengembara ke seluruh dunia macam dia. Seronok nampak.

    ReplyDelete
  6. saya pun suka tengok rancangan tu! =)
    cantik gambar dia snap kan? entah bila dapat mengembara gitu

    ReplyDelete
  7. subhanallah..cantik semuanya gambar yg diambil. dapat juga kita melihat keindahan dunia di luar sana tanpa kita menjejakkan kaki kesana..

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum. SubhanaAllah, cntiknya ! Tringin nk kmbara sluruh dunia jga..

    ReplyDelete
  9. cantiknya pemandangan di bumi Allah ini,memang bertuahlah org yg dpt menikmati keindahan itu semua....

    ReplyDelete
  10. cantiknya ujie..nak kena follow juga ni..baru tau dimana gambar2 diambil kan ujie

    ReplyDelete
  11. episod aurora ni menang anugerah skrin kn..die ni serba serbi tahu..kalau tgk waktu last die amek video, die sunting, lagu sume die yg pilih..hehe

    ReplyDelete
  12. cantik2 gambar dia...boleh buat poskad..heheh

    ReplyDelete
  13. Bumi Allah swt sangata cantik. Subhanallah :)

    ReplyDelete
  14. Ok......patutlah byk berjalan luas pengalaman yek....cantiknya pic tu , mcm poskad....ni gambar dialah yeh Ujie.....

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...