Friday, 30 May 2014

Separuh Hati


Kita beri hati sepenuhnya pada pasangan, 
tapi kita cuma beri separuh hati pada solat.
Allah...ampuni hati-hati kami yang lalai ini!

15 comments:

  1. peringatan yg baek..thanx kak ujie..

    ReplyDelete
  2. solat tu lah waktu istimewa kita dengan Allah
    Suatu hari nanti kita akan bertemu dengan-Nya
    apa yang dapat aku bawa di sana nanti Ujie
    baik ke buruk?
    terima kasih Ujie

    ReplyDelete
  3. Untuk istiqomah mendidik hati tak mudah sebenarnya Ujie.
    Tapi yg penting kita kena selalu mendidik menjadi lebih baik..

    ReplyDelete
  4. semoga Allah ampuni dosa dosa kita.. terutama saya yg lalai :(

    ReplyDelete
  5. Betul tu Ujie .. terkesan sungguh dengan kata-kata ini..
    Ya Allah teruslah beri kami taufik dan hidayah Mu ..

    ReplyDelete
  6. terima kasih sbb sudi kongsi peringatan yg baik ni kak.. :)

    ReplyDelete
  7. itu lah..kan?/kadang2 tu melengah2 kan solat hanya sebab berbual dengan kekasih kat telefon,sibuk suap anak makan..padahal Solat tu perlu diutamakan dalam apa2 hal pun..

    ReplyDelete
  8. memebri sepenuh hati, tips utk khusyuk yg terbaik dlm solat

    ReplyDelete
  9. Macam macam benda yg difikir bila time solatkan Uji....tu yg jadi separuh hati tu ...syaitan mmg kuat betul mengacau!

    ReplyDelete
  10. ujie, nyong ketemu entry kue seng iki..hehe
    http://ujieothman.blogspot.com/2011/08/yok-ngomong-jowo.html

    ReplyDelete
  11. masa tengah sembahyang tu lah ada je yang teringat....

    ReplyDelete
  12. satu peringatan..yg kekadang kita tak perasan..

    ReplyDelete
  13. satu peringatan yang bagus...thanks for sharing kak...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...