Wednesday 21 May 2014

Busuk Oh Busuk!

 
Ini komen yang saya terima untuk entri semalam - JIRAN KORANG TAU???. Terima kasih kepada Ieta Mat Saad sebab beritahu saya hal ni. Patutlah bila tengok blog stats kat Nuffnang tu views melonjak daripada biasa. Mungkin ini puncanya.
 
Saya guna auto ping Busuk ni agak baru jugak, sekitar tahun lepas. Jadinya saya tak berapa tahu hal begini. Memang Busuk membantu meningkatkan views blog saya, cuma kalau jadi hal begini memang rasa tak seronok.
 
Kesimpulannya, sedaya boleh kita kena letak gambar pada entri. Lagi-lagi pada tajuk entri yang boleh disilap tafsir.
 
 
Nota hati : Busuk oh Busuk...dalam banyak-banyak gambar, kenapalah kau letak gambar tak senonoh tu untuk entri aku?
 


19 comments:

  1. Wes jeneng pun ping busuk kak. Hati-hati loh.

    ReplyDelete
  2. entry ni secara tak langsung buat akak belajar sesuatu..tq ujie..

    ReplyDelete
  3. ERKKK SY MMG X LINK DGN PING BUSUK .. TKT JADI MCM NI LAH..

    ReplyDelete
  4. sebab tu la takut nak guna ping busuk tuh..bnyk gmbr tak senonok

    ReplyDelete
  5. Pink busuk memang busuklah ye Ujie..
    Kakak sebenarnya lagi tak tahu kalau Ujie tak inform kat sini..

    ReplyDelete
  6. kepriye ujie arek nggawe ei ping bacin kie?
    (ambik ko busuk pun aku translate kan kih3)
    blog nyong enek opo orak ei,
    nyong pun wes lali.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Bacin? Hahahaa
      Tiha, blog kue eneng...kalau tak silap. Angger orak eneng, gawe nang busuk.org.

      Delete
  7. nama pun dah ping busuk..letak gambo macam ni memang bertambah busuk lah

    ReplyDelete
  8. owh xtau plak..mmg xpenah guna n klik pn ping busuk ni..

    ReplyDelete
  9. Bahaya benor.. nanti orang boleh salah anggap.. tak tahu sebab tak pernah guna Ping Busuk tu huhuhu :D

    ReplyDelete
  10. laaa gtu lak.... liya pun tak tahu ... ping busuk mmg busuk hehe

    ReplyDelete
  11. kalau tukar nama jadi wangi, mungkin akan keluar gambar lebih senonoh kot...

    ReplyDelete
  12. Saya tak gunakan khidmat pingbusuk tu...sebab kadangkala, boleh jadi benda macam ni

    ReplyDelete
  13. busuk mmg lonjakkan trafik
    x sangka ada gak mcm ni
    patutnya pihak busuk lbh alert benda mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kan...admin dia sape ek?
      Sbb busuk ni bagus utk trafik blog.

      Delete
  14. owh kes macam nie pun ade rupanya ehh...baru 1st time saya dengar..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  15. cemana nak auto ping busuk tu? Mcm menarik je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat kat busuk.org. Ada 2 option. Saya pilih yg tepek widget kecik je. Takmo yg ada gamba2 tu.

      Delete
  16. Pink busuk ni bukan pssal gossip artis ke Ujie.....
    sebab tulahkan mcm mcm fitnah wujud sekarang ni

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****