Thursday 4 July 2013

"Contact Me"

"Contact Me" ada terletak di sebelah kanan blog saya ni.
Rasa nak pasang tercetus lepas baca entri Cik Tom.
Tujuan pasang tentulah nak memudahkan orang contact saya.
Kot ada yang nak berhubung secara lebih tertutup...melalui e-mail lebih mudah.
Dan lagi bukan semua orang ada akaun Google atau blog (untuk komen pada entri).

Kenapa tak letak je alamat e-mail? Sama je tujuannya kan...
Sebab saya tak mau e-mail saya jadi mangsa spam.
Bila letak secara terbuka, mulalah ada e-mail yang buat semak.
Macam e-mail biz online saya yang hari-hari terima banyak spam.
Kalau terus masuk kotak spam tu okeylah, tapi banyak jugak yang masuk inbox.

Setakat ni ada yang menghubungi saya untuk bertanya hal tertentu.
Semuanya berkaitan entri yang saya tulis (entri lama).
Tanya pasal umrah murahcuti-cuti Perlis.
Orang TV3 pun ada jugak...tanya pasal pakcik jual sate.
Harap-harap jawapan saya dapat membantu mereka.


19 comments:

  1. assalam ujie..senang nak berurusan dengan ujie bila ada perkara yang nak tau lebih lanjut kan ujie

    ReplyDelete
  2. wow...org tb3 pun rujuk blog ujie, hebat tu...

    ReplyDelete
  3. ACIK:
    wa salam kak..insya allah, lebih mudah. :)

    ANGAH:
    dia google search le tu..terjumpa pulak blog saya.

    ReplyDelete
  4. spam ni memang buat serabut pun...

    ReplyDelete
  5. Saya sangat jarang2 buka e-mail sama ada di yahoo mail atau gmail. Oleh itu jika ada yg menulis kpd saya tanpa pembalasan, itulah sebabnya.....

    ReplyDelete
  6. Saya sudah hantar info mengenai saya..thnx Ujie...

    ReplyDelete
  7. Email sy tu, berlambak spam. Nyampah. Jenuh nak update.

    ReplyDelete
  8. Ooo..email spam tu dpt address email kita mcm tu ek? Patut le... Cemana nak buat contact me tu?

    ReplyDelete
  9. Kakak punya email memang jaaaaarang kakak buka. Kalau ada yg email memang banyak yg tak terbaca.

    Kalau email pejabat hari-hari memang bacalah.

    ReplyDelete
  10. bunda pun sama..jarang bukak email..sekali2 bukak berlambak email Spam..xlarat nk delete..

    ReplyDelete
  11. hurmm setuju ngan akak , tapi saya x pernah pula kena spam tuu , minta dijauhkan ;)

    ReplyDelete
  12. bila dah jadi blogger ni memang nak tak nak akan ada je orang cari kita..kena letak jugak maklumat untuk berhubung dengan kita kat blog.

    ReplyDelete
  13. Org TV3 ada nak buat temuramah masuk TV3? :)

    ReplyDelete
  14. kalau pertolongan kita yg tak seberapa ni boleh menyenangkan org lain dapat pahala untuk kita kan...

    ReplyDelete
  15. pasal sate tu, yang entry pakcik jual sate dulu ke...masuk Majalah3 ke nanti.. ? :)

    ReplyDelete
  16. LYD:
    Buat kat http://www.emailmeform.com/.

    DADDY Z:
    Gitulah katanya, diorang mintak no. Hp pakcik tu. tak taulah jadik ke tak.

    MP:
    Insya allah...

    TIHARA:
    Yup, entri pakcik tulah. Katanya mmg utk Mjlh 3...

    ReplyDelete
  17. setiap kali buka email mesti ada spam..semak email jer...

    ReplyDelete
  18. ita jarang buka emel..lama sekali baru buka...

    ReplyDelete
  19. MJ letak email.. tula bnyak sangat pulak spam yg masuk kan..

    Tp betul, contact me tu memudahkan pencarian untuk kita kan :)

    ReplyDelete

*****
Komen kalian, bicara antara kita 😊

Saya juga boleh dihubungi menerusi e-mel | halifa02@gmail.com
*****