Wednesday, 19 June 2013

FLORIA


Teratai di Zoo Taiping, Perak.

FLORIA 2013 kembali lagi!!!
TEMA : ORKID - KHAZANAH TROPIKA

Tarikh : 22 - 30 Jun 2013
Masa : 9 pagi - 10 mlm (Isnin - Khamis)
9 pagi - 12 mlm (Jumaat - Ahad)
Lokasi : Presint 2, Pesisiran Putrajaya


p/s: Tahun lepas tak pergi, Insya Allah hujung minggu ni nak pergi. Untuk elak sesak, kenalah datang awal.

16 comments:

  1. entah kenapa cheqna memang tak teruja ngan bunga2 ni
    perempuankah daku??ekekekeke

    ReplyDelete
  2. Mula hari Sabtu ye... oh seronoknya kalau dapat turut serta!

    ReplyDelete
  3. Alahai kalau dekat kakak nak juga pergi Ujie. Kakak nak beli pokok bunga orkid.

    ReplyDelete
  4. Bungaaaa.... akak suka sangat... kena rajin nak pergi ni :D

    ReplyDelete
  5. bestnyaa kak
    kenapalah di ktn x der erkk huhu

    ReplyDelete
  6. saya pun biasanya tiap2 tahun terjah floria... tapi biasanya hari kerja la.. kalau sempat hari minggu pergi kena awal...nanti sesak jalannya

    ReplyDelete
  7. teratai tu comel sungguh..


    tahun lepas ita gi..tahun ni tak dapat gi..
    huhuhuh..
    akak je lah wakil ita ye...kihkihkih

    ReplyDelete
  8. thn lepas dpt cderahati dari ita, tapi saya sekali pn tak penah pi
    :)

    ReplyDelete
  9. Suke tp klu bawak aydin, tak jadi jalan. haishhh!

    ReplyDelete
  10. assalam ujie..acik pernah pergi masa banyak bunga ros tu

    ReplyDelete
  11. ni kalau bawak anak2 rasanya belum tentu bunga2 tu 'selamat'.. ;)

    ReplyDelete
  12. Teringinnya nak pergi. *bunga teratai tu cantiknya. aMIK gmbr guna sony cyber shot ke? Atau DSLR?

    ReplyDelete
  13. LYD:
    Teratai tu guna camera hp samsung. Tak bwk dak sony. :)

    ReplyDelete
  14. samalah tahun lps x pg.. harap thn ni dapat pg.. hihihihi ...

    ReplyDelete
  15. ibu sy suka sgt dgn orkid, kalau bleh bwa ibu sy kn best =) tp keadaan pula xmgizinkn..

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...