Tuesday, 16 April 2013

PRU 13: Jom Semak Daftar Pemilih dan Lokasi Mengundi

Sebelum nak keluar mengundi ni, eloklah kita buat semakan dulu.
Semak nama kita ada ke tidak dalam daftar pemilih...
Semak kat mana lokasi kita kena buang undi.
Barulah yakin nak melangkah nanti.

CARANYA? KLIK DI SINI.
Mudah je...cuma masukkan No. Kad Pengenalan. 
Dan hasilnya....


Walaupun dah lama tak menetap di Johor, tapi alamat di kad pengenalan masih kekal di sana.
Ada perjuangan yang belum selesai! 

17 comments:

  1. wahh balik kglah nanti yer..

    ReplyDelete
  2. selamat pulang ke Johor :P

    saya pun akan mengundi..memilih samada Lim Kit Siang, vs Ghani Othman

    ReplyDelete
  3. sama la. bukan setakat raya puasa je, waktu pilihanraya pun kita balik kampung...

    ReplyDelete
  4. JR pun dah semak, yg peliknya ada ahli keluarga JR yg belum daftar mengundi tapi namanya ada dlm daftar mengundi tanpa izinnya. Pengundi hantu???

    ReplyDelete
  5. JR:
    Berat tu..kena contact SPR. Mmg pernah dgr kes gini.

    ReplyDelete
  6. saya pun akan perjuangkan kg saya..kg saya ada 4 saluran undi dan saya berada di saluran 4..harap2 tak jadi macam thn lepas....moga tahun ni ada sinar baru..

    ReplyDelete
  7. assalam ujie..acik mengundi ditempat sendiri..dah tukar alamat..baru kali kedua mengundi diN9..sebelum tu di Selangor

    ReplyDelete
  8. salam sis ujie
    Leh caye ke sistem tu..?

    ReplyDelete
  9. saya baru jer semak...tempat tetap tak berubah mcm dulu2...

    ReplyDelete
  10. jom kita mengundi, undi tu rahsia..

    ReplyDelete
  11. Selamat mengundi dan buatlah pertimbangan sewajarnya.

    ReplyDelete
  12. org jb rupanya..hehe
    dh semak :)

    ReplyDelete
  13. Kakak undi di Sek Keb Penerok, Kukup Ujie. Dekat aje tempat kita mengundi ni:)

    ReplyDelete
  14. dah semak tq.... done clik2 nuffng yer

    ReplyDelete
  15. selamat mengundi kak...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  16. KAK ZAKIE:
    akak pun tak tukar alamat gak rupanya..dekat le kita. Kalau ada masa boleh jumpa.

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...