Wednesday, 24 April 2013

Polkadot Dari Kelantan


Apam Polkadot berinti blueberry.
Bukan buat sendiri, tapi saya beli dari rakan blogger Prettywrite @ Yana.
Jauh apam ni di pos dari Kelantan ke Bangi. 
Yana pos Isnin dan sebelum tengahari Selasa (semalam) saya dah dapat.
Sebenarnya ni pertama kali beli makanan yang perlu dimakan segera secara pos.
Risau tu memang ada, tapi kalau tak cuba tak tau pulak kan.
Alhamdulillah isinya masih berkeadaan baik, cuma penutup bekas pecah sikit.

Kalau korang berminat atau nak jamu mata boleh ke Fb niaga cik adik Yana ni :

20 comments:

  1. hrganya kira sekali bekas ke? mcm lawa je bekas tu... :)

    ReplyDelete
  2. wahh.. nak beli siap pos.. ni betul² special, cantiklah lm gambar hijau dgn merah.. mesti sedapkkan...

    ReplyDelete
  3. MUN:
    Tak mun..bekas plastik yg biasa tu, tapi dah pecah sikit tutup dia. Akak letak dlm bekas sendiri ni..hehe

    MASYA:
    Sedap...sbb dari smlm dah makan byk, pdhal sensorang je ni.

    ReplyDelete
  4. wow! jauh nya post.. tapi nampak kemas & menarik

    ReplyDelete
  5. sedapnye apam polkadot...Comel² Apam polkadot ni...kombinasi warna yang sangat menarik..

    ReplyDelete
  6. Cantiklah dia buat Ujie. Warna dipilih pun pandai. Kalau makan berdua banyak tu Ujie...

    ReplyDelete
  7. Cakap pasal polkadot & Kelantan...teringat saya kreativiti kempen PAS...buat meriam polkadot putih hijau! haha

    ReplyDelete
  8. agar2 pas pun ada, kreatif sungguh (sambung komen Daddy Ziyyad)

    Thanks lagi sekali Ujie :)

    ReplyDelete
  9. wahh sedap2 ..
    dlm pic nampak macam besar
    bila tgk real comel2 betul kan ;)

    ReplyDelete
  10. 8 jam perjalanan apam ni.. hehe (betul kah? )

    ReplyDelete
  11. kek pas pun ado, sambung komen kat atas, kehkeh..
    pos laju ke ujie?...makan sorang2 jer ker, tak ajak tite pun..hee :)

    ReplyDelete
  12. dia jual apam lak sekarang ye..dulu saya selalu pi blog dia..sekarang tak dah..tak sempat..hehe

    ReplyDelete
  13. oh Yana yang buat...saya kenal dia ..oh jauh juga ye hantar dari kelantan...sekarang ni urusan pos laju memang cepat...

    ReplyDelete
  14. K.Ujie terima kasih..:)
    abes ke makan sorang2 kak?hihi

    ReplyDelete
  15. Belum mkn lagi, tengok saja dah tau sedap....

    ReplyDelete
  16. biasa makan yg takder inti..yg berinti ni tentu lagi sedap kan..

    ReplyDelete
  17. HANAMIKO:
    haa..betul la tu. lebih kurang.

    TIHARA:
    yup, poslaju yg mmg laju.
    la..ingatkn tiha jaga badan, tak makan apam2 ni. :D

    PRETTYWRITE:
    bwk g tmpt keja suami sikit. yg lain akak le mkn. ni tinggal beberapa ketul je..^_^

    BUNDA:
    saya pun baru jumpa yg ada inti ni. yg biasa tu saya kurang suka.

    ReplyDelete
  18. jauh tu pos...

    pernah buat sekali tapi letak inti peanut butter je

    ReplyDelete
  19. wahhh... apam polkadot yana buat ye kak ujie. cantik warnanya! makan sensorang pun layan juga kak. kecik kan... sedar2 dah tinggal sikit. kalau izan pun camtu...

    ReplyDelete
  20. dh penah buat.. susah jugak tp sedap

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...