Wednesday, 10 April 2013

Jom Mengundi - 5 MEI 2013!

Tarikh PRU ke-13 dah pun diumumkan.
Pada hari AHAD 5 MEI 2013.
Lega sebab tak bertembung dengan majlis di Perak.
Dapatlah saya dan suami balik mengundi di Johor nanti.
Mengundi untuk kali ke-3...Insya Allah.

Kat rumah kampung pun dah sampai surat dari pihak BN.
Surat peringatan untuk mengundi...


----------------------------------------------------------------------------

Lepas umur 21 tahun je, cepat-cepat saya daftar jadi pengundi. Dapatlah dua kali buang undi, dan setiap kali suasananya berbeza mengikut rentak politik semasa. Kali ke tiga ni nampaknya lebih hangat dari sebelumnya. Korang pulak, apa ceritanya? Ke ada yang belum daftar jadi pengundi pun...

18 comments:

  1. Kira lamalah peluang berkempen kali ini. Biasa paling lama pun 3 minggu selepas bubar parlimen...

    ReplyDelete
  2. harap2 tempoh kempen kali ni cuma satu hari je.

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya kan...

    Saya belum pernah mengundi...

    Hahahaha...

    Tu yg teruja nak mengundi kali ni

    ReplyDelete
  4. bru tau tarikh mmengundi hehehe...maceh ngn info ni...ni bru kali ptama nk mengundi....apapun slmt mengundi yer hehe..

    ReplyDelete
  5. saya masih tak layak mengundi la kak.. hahaha

    ReplyDelete
  6. Umi..Johor di mana?Saya pun Insyaallah akan balik ke kampung mengundi..saya kat BP

    ReplyDelete
  7. balik kg lah akak yer.. sy pertama kali.. nasib baiklah kat sini jer..

    ReplyDelete
  8. ni 2nd time zi mengundi..ari ahad y, maknanya pas mengundi terus cabut balik penang la:)ke ada cuti khas hehehe

    ReplyDelete
  9. dah tau tarikh mengundi senanglah..boleh prepare nak balik mengundi..slmt mengundi ek

    ReplyDelete
  10. senang nak bulan madu lepas ni... ekekekeke

    ReplyDelete
  11. Walaupun belum tau siapa calon yg akan bertanding di kawasan kami tapi JR sudah tau parti mana yg akan dipilih...

    ReplyDelete
  12. Salam ujie..ya ampun...maaf sangat..silap menaip nama ujie..my mistake, huhu..jgn marah ya

    ReplyDelete
  13. FADILAH:
    Wa salam..eh..tak marah la. Cuma kot2 mmg salah org je, penah jadik gitu. :-D

    ReplyDelete
  14. selamat mngundi.. 1st time nie :)

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...