Wednesday, 6 March 2013

Biar Gambar Bercerita #13




13 comments:

  1. Dekat mana ni Ujie.
    Nampak macam ada sampan dah tak guna lagi ke tu?. Susah nak dapat lihat kawasan macam ini lagi sekarang ni.

    ReplyDelete
  2. KAK ZAKIE:
    kat Taman Negara aritu kak. nilah sampan (ada enjin sangkut) yg saya naik.

    UMMIARISSA:
    ni gambar di Sungai Tahan, Pahang. Rindu nak rasa suasana kat sana lagi, tu yg tepek gambar ni. :)

    ReplyDelete
  3. bestnya kalau dapat pergi tempat macam tu.. ;)
    mesti happening..

    ReplyDelete
  4. tgk gaya air mcm tak dalam...blh lalu ke bot yer tu?

    ReplyDelete
  5. nice picca...kalau picnic kat sana pun best jugak kan..nantilah one day :)

    ReplyDelete
  6. ingatkan bot yang terbiar.. sebab airnyer cetek.. tapi tengok bottu cam cantikjer..
    kitapun rindu nak gi taman negara... penah sekali gi sebab naik gunung tahan...

    ReplyDelete
  7. cantiknya gambar ni kak. tak pernah lagi menyusuri sungai naik bot camtu. mesti best ye sambil menikmati keindahan alam ciptaan Ilahi.

    ReplyDelete
  8. Air jernih tu rasa mcm nak mandi je.

    ReplyDelete
  9. AYUT:
    bot akan lalu bhg yg tak berapa cetek. ada pembantu akan tlg guna pendayung.

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...