Sunday, 27 January 2013

Terasa Bahangnya


Gambar ni diambil semalam, dalam perjalanan balik ke Johor.
Memang terasa bahang PRU, yang sepatutnya berlaku dalam beberapa bulan akan datang.


p/s: Agak sibuk sejak Khamis lalu dengan urusan keluarga. Maaf sebab saya masih belum sempat 'ziarah' ke blog korang ya..

13 comments:

  1. assalam ujie..sampai macam tu sekali?

    ReplyDelete
  2. hehe... cepat2 lah masanya berlalu, letih dan pnt dh rasa tggung bahang tu...

    ReplyDelete
  3. Dua2 pihak kena sesama membersihkan...

    ReplyDelete
  4. mesti penuh dengan perang bendera kat malaysia. bila ntah PRUnya..

    ReplyDelete
  5. tengok pun boleh panas hati ni...

    ReplyDelete
  6. ubah..jgn tak ubah...dah beruban dah tu..hehe

    ReplyDelete
  7. memang kena berubah ni....
    hahahhahah...

    ReplyDelete
  8. Biasalah ubah2 tu, negara lain pun selalu ubah2, Malaysia saja yg takut berubah...Yg penting ubah mcm mana pun dunia tak akan kiamat...

    ReplyDelete
  9. ingatkan bahang apalah tadi.. maklumlah sekarang pun dah mula musim panas.. mmg bahang...

    ReplyDelete
  10. Nervous plak nak tau keputusan PRU kali ni. Nampak mcm banyak perubahan yang akan berlaku.

    ReplyDelete
  11. itu lori kan??apa agaknya dalam tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  12. AZLAN:
    akak pun dok fikir apa benda di bwk..brg2 utk PRU lah kot!

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...