Tuesday, 4 December 2012

MAHA: Hang Tuah?


Antara yang menarik perhatian di MAHA 2012 tempohari...
Model produk KOPI HANG TUAH ni.
Pertama kali jumpa model ni (orang yang sama), masa MAHA 2010.
Dia berdiri gini macam patung hidup. Sesekali ada jugak mata dia berkelip.
Walau ramai yang sibuk ambil gambar / bergambar di sisinya, dia tetap jadi patung.
Kagum tengok daya tahannya, mesti dah puas berlatih untuk hasil yang sempurna gini.

23 comments:

  1. berlatih sepanjang tahun kot. makan pun kena jaga sepanjang minggu, takut terbuang angin pulak. (peace!)

    ReplyDelete
  2. tarik misai sejemput dia tu mau melompat nih..hehehe

    ReplyDelete
  3. amboiii kalau kita, dah lama tumbang dah. hehehehe

    ReplyDelete
  4. assalam ujie..acik ingat lagi..MAHA 2010 2 kali acik pegi..tahun ni..tak pergi lansung pulak..tak sempat

    ReplyDelete
  5. uik xpsan pulak pok cik sorang ni...em jenuh dia mematungkan dirikan..hebat..

    ReplyDelete
  6. bagusnya pokcik ni..hurm, tahan dy buat muke serius macam tu ek kak..

    ReplyDelete
  7. Ujie perasan tak bila nak masuk istana Johor pun ada pak pacak depan gate kan. Kakak bayangkan macam itulah. Org sibuk ambik gambar dia buat tak tahu.

    Anak-anak kakak gelak sakan tapi dia boleh tak senyum pun...

    ReplyDelete
  8. orang betul ker?? lah ingatkan patung td...

    ReplyDelete
  9. wow!!!! Hang Tuah misai tebal! haha

    ReplyDelete
  10. lor...kalo jd model kopi tu mesti xleh gerak ke? hehe

    ReplyDelete
  11. MUN:
    gimik le tu..lain dari yg lain.

    AFASZ:
    org betul..tapi tak gerak2 mcm patung. :)

    ReplyDelete
  12. patung tu hidup ke tak sbnr ye??kompius...

    ReplyDelete
  13. Hang Tuah tu kan jenis setia tahap giler...jadi terpaksalah juga model Hang Tuah tu berlakon jadi orang setia tahap giler juga..Kalau lalat hinggap atas hidung pun mesti dia biarkan saja kan???

    ReplyDelete
  14. Tahniah Pakcik..Kagum dengan pakcik ni...^^

    ReplyDelete
  15. singgah pg ye Ujie.. :)
    klik skali maxis wireless..

    ReplyDelete
  16. haha kalau di geletek...agak2nya dia tergelak tak...

    ReplyDelete
  17. as salam

    saya 1st time gi 2008..masa tu takde lagi kot..rugi baru ni tak gi..huhu

    ReplyDelete
  18. memang daya tahan tu hebat lah ...

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...