Thursday, 29 November 2012

Biar Gambar Bercerita #12




21 comments:

  1. baby kambing menyusu! hehehe..

    lepas ni boleh tukar peribahasa..

    kambing di kandang disusukan, anak di rumah kelaparan..hahaha..

    ReplyDelete
  2. Sedapnya minum susu! Susu cap apa tu? Heee~

    ReplyDelete
  3. kambing pun menyusu botol yer.. mak dia tak susu kan...

    ReplyDelete
  4. susu kambing kot... mak dia tengah cari makan.

    ReplyDelete
  5. tu laaa saper soh kambing dikandang disusukan.. ekkkeeE

    ReplyDelete
  6. kambing kat tganu ek?hee

    wahh mmg dijaga sungguh siap bg susu guna botol susu hihihi

    ReplyDelete
  7. Kasih yg diperlukan dari hati yg suci. Bila besar sedia mengorbankan utk tuannya pula.

    ReplyDelete
  8. kak ujie ade bercita-cita nak bela kambing ye? :)

    ReplyDelete
  9. kasih sayang pengembala terhadap kembalaannya

    ReplyDelete
  10. anak kambing minum susu botol! alololo....

    ReplyDelete
  11. Sape yg menyusukan anak kambing tu?

    ReplyDelete
  12. kite memberi nnt dh bsar dia berbakti :)

    ReplyDelete
  13. bestt je tgk..sape yg menyusukan tu??

    ReplyDelete
  14. FARA:
    tak tau la pulak..^__^

    MASYA:
    Mak kambing ni mcm org. ada yg rajin layan anak. Yg malas..kenala bntu gini.

    IRA:
    pndai teka!

    ROS:
    sejujurnya..ada! :)

    LYD & JNA:
    Ni kat ldg kambing, pekerja2 situlah yg kena susukan..




    ReplyDelete
  15. Masa kecik2 dulu mak JR ada bela kambing. Bila tengok pix tu teringat JR pun pernah susukan anak kambing yg ibunya mati ketika melintas jalan...

    ReplyDelete
  16. wahahhaa..
    teringat plak masa wat lawatan prktikal kelab vaterinar dulu..

    ReplyDelete
  17. Dia juga perlu susu kerna kita guna byk susunya..

    ReplyDelete
  18. JR:
    kenangan yg manis tu. comel kan anak kambing..bunyi dia pun comel!

    ReplyDelete
  19. comelnya....teringat ank kambing yg penah bela dulu...manja sgt...

    ReplyDelete
  20. as salam

    cute je kan baby kambing ni..hehe:)

    ReplyDelete

Komen kalian...bicara antara kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...